... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. július 23.

Let it shine - reloaded

Mivel a csavart háromszöghöz kellettek a delica gyöngyök, lebontottam az első Let it shine medálom. Amúgy sem voltam vele teljesen elégedett. (Bár ... amikor kiderült, hogy a háromszöghöz valójában csak 10 db delica hiányzott ... picit morogtam magamban.)
De nem bánom, mert így végül csak megszületett a Let it shine rose - pezsgő változatban, ahogy eredetileg is terveztem. Szerintem ezzel a delica-val sokkal jobban érvényesül a rivolik (rózsa)színe.

Minta: Trytobead
Elégedett vagyok :)

7 megjegyzés:

  1. Lehetsz is, gyönyörű lett!
    Ez a pezsgő szín tényleg jól illik a rivolikhoz.

    VálaszTörlés
  2. Meseszép,Nagyon jó a szín választásod! Szép precíz munka! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Sírok! :( Nekem az is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  4. Húúú, de gyönyörű!!!! Kedvet kaptam én is egy hasonlóhoz. :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez valami meseszép!! Csodálatos lett!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Lenyűgözött a szépsége, finomsága, nőiessége!!!!

    VálaszTörlés
  7. Lenyűgöző!!! Olyan törékeny és varázslatos is egyben :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!