... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. július 7.

Óra

Erről az óraszíjról kiderült, hogy a gondos tervezés ellenére sem túl praktikus, mert pöndörödik a szélein, beleakad ebbe-abba. Így jött az újratervezés. A kérés az volt, legyen ezüst-arany. Sokat gondolkodtam, nem keveset fűztem, de semmi sem tetszett. Leginkább azért, mert amit megfűztem, az olyan légiesre sikeredett, hogy nem tartotta meg az órát :(. Már éppen kezdtem volna elkeseredni, mikor tanyanapon elkezdtem fűzni Vezsuzsi Tárkány mintáját. A felismerés váratlan, de annál megnyugtatóbb volt. Jöttek az áttervezések, a méricskélések és íme a végeredmény:


Gabi, remélem, tetszeni fog. Nagyon izgulok :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és elegáns óra, biztosan tetszeni gog Gabinak! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett a végeredmény, biztos lesz a siker:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ez meseszép,gyönyörű,és fokozhatnám,de ezt leírni nem lehet,és főleg ötletes!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom és nőies lett az újratervezéssel! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az előző is tetszett, de ez valami álom. Tudod, ez már "olyan mint egy ékszer" :)

    VálaszTörlés
  6. Az óra gyönyörű, elegáns, nőies, gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  7. Ez az óra hihetetlenül szép!
    Az óraszíj pedig olyan lett mint az óra,
    gyönyörű!!!
    Nem viselek órát, de ezt én is szívesen hordanám!

    VálaszTörlés
  8. Ne izgulj tovább! Megéreztem,hogy ma "be kell néznem Hozzád" !Gyönyörű, tényleg olyan,mint egy ékszer, teljes mértékben egyetértek az előttem szólókkal.Tényleg csodálatosan követi az óra vonalát,olyan szép,hogy nem is merem majd viselni!
    Már tudom ez lesz az "ünneplős" órám!
    Köszönettel: Gabi

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lett és úgy látom a tulajdonosának is tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!