... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. augusztus 14.

Fekete-fehér, igen-nem ...

Ma egy nagyon kedves társasággal töltöttem a napot, fűztünk :))
Én úgy döntöttem, előveszem végre a fekete szívecskéimet:
Club de Beauzac-nak indult, de ... néhol eltértem a mintától. Egyszer már bontottam, ez a forma pedig hol tetszik, hol bontanám. Adok neki időt, hátha a szívembe zárom.
Fűztem egy Pajzsvirág medált is, de azt biztosan újra kell fűznöm. Úgyhogy azt majd mutatom később :)

4 megjegyzés:

  1. Az örök színek,ezekből a színekből nem lehet más fűzni csak szépet!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nehogy lebontsd!!!! Vétek lenne, nagyon szép darab!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem se bántsd! Várom a többit!:-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!