... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. augusztus 22.

Gyöngyhorgolás bűvöletében

A múlt heti túrára vittem gyöngyöket is. Befejeztem ezt a horgolást, a lánc összeállítása már itthonra maradt:
Belekezdtem egy másik horgolásba is (igen, most élvezem, hogy megy :))), de hazafelé, miközben araszolgattunk az M7-en, kicsit jobban meghúztam a cérnát és az elszakadt :(((( Még nem döntöttem el, hogy fűzzem fel újra, vagy maradjon karkötő ...

4 megjegyzés:

  1. Remek színválasztás,nagyon kecses forma!

    VálaszTörlés
  2. Csudaszép lett ezzel a lánc megoldással! nagyon ügyi vagy. Sajnálom, hogy elszakadt a másik....

    VálaszTörlés
  3. Megértem, hogy miért kezdesz bele az elkészült után rögtön egy újba! Èn is nagyon szeretek horgolni :)
    Ha elszakad a cérna nem kell újra fűzni, egy pici részt bontsál vissza, kb. 2cm fonal kell és meg tudod kötni, horgolásnál pedig a fonalat "elrejti" a közepe. Én akkor szoktam ezt tenni, ha rosszul fűztem fel a mintát, akkor csak elvágom a fonalat, leveszem a szemeket vagy még fűzök fel és csomózok.
    A kész munkénál nem látszik semmi:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!