... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. augusztus 29.

Nyeremények, ajándékok

Mihelyt kiejtettem a számon barátnőmnek, hogy igazán nem igazságos, miszerint ő mindig nyer valamit, én meg soha semmit, beindult egy folyamat a sors fogaskerekei között, s háromig nem is volt megállás. Tényleg érzem, hogy közeledik a születésnapom :)))))))

A Gyöngy-varázs FB-s játékán én kattintottam az első like-ot, s ezért cserébe ezeket kaptam:
Régóta szemeztem már ezzel a bogyóval és igazán szerencsének érzem magam, amiért nemcsak a mintát kaptam meg, hanem ezeket a csodaszép gyöngyöket is. Adrienn, el sem tudom mondani, mennyire köszönöm!

Jelentkeztem Lepkevár játékára is, ahol az alábbiak egyikét nyertem:
Ha még nem olvastátok őt, mindenképpen ajánlom. Sajátos humorral, különös látásmóddal, príma fotókkal mutatja meg egy háromgyermekes anyuka mindennapi viszontagságait.

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, jelentkeztem Juci "Utolsó centiig" játékára.
A nyereményem ez a csoda:
Három héten belül én is meghirdetem a játékot, de egyelőre még azon görcsölök, vajon mit is készíthetnék Jucinak, akinek csodásabbnál csodásabb alkotásai vannak ...

Ez pedig nem nyeremény, de ajándék. barátnőm, Andi lepett meg vele a születésnapomra:
"Beköltözés" előtt és után - van még hely bőven! Bár ... gyöngyöm is van bőven :)
Andi, ezúton is nagyon köszönöm!

10 megjegyzés:

  1. Ez így működik, csak panaszkodni kell és rögtön nyersz egy zsákra valót? :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Most sárgulok ám:-))) Nagyon gratulálok a nyereményekhez, az ajándékhoz!

    VálaszTörlés
  3. Látod, nekem bejött a dolog :))

    VálaszTörlés
  4. Hááát, nem mondom, hogy nem irigykedem!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Lányok, tényleg nagyon örülök.
    Gyöngymanó, neked boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  6. Most írom ide is, hogy én megmondtam..... :) Megérdemled, élvezd ki ezt az időszakot!
    Csodásak az ajándékaid!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok, tényleg szépeket nyertél!:)
    Ez a gyöngytartó pedig isteni jó, kis helyen elfér!:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a sok szépséghez ! Kíváncsian várom, nálad milyen lesz az utolsó centiig :))

    VálaszTörlés
  9. Ez nem semmi! Csodás ajándékok! :-) A gyöngytároló nagyon tuti! Hol lehet ilyet beszerezni?

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szerencsés vagy! Gratulálok ehhez a sok szép ajándékhoz. A gyöngytároló pedig tényleg nagyon tuti. Én is ilyesmit keresek, de nem találok sehol. :-( Csatlakoznék Cseresznyevirághoz és érdeklődnék én is, hogy hol lehet ilyet beszerezni?

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!