... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. augusztus 6.

Próbálkozások

Ez a cím többszörösen is igaz.
Egyrészről mert Andi barátnőm jóvoltából részt vehettem egy fúziós üvegékszer készítő tanfolyamon a Made by you műhelyben. Nagyon élveztem, és ezek a szettek kerültek ki a kezem alól:


Ez a medál nem lett olyan, mint vártam, még barátkozom a végeredménnyel, de fülik igazán nekem valók.
A lila szettem viszont telitalálat. Imádom! És az volt a legnagyobb mosolyognivaló, hogy ehhez egyetlen üveget sem kellett vágnom, minden részletét úgy találtam a nagy dobozban :)))))


Andi szépségeit itt tudjátok megnézni. Szerintem is lesz még folytatás :)

A próbálkozás cím másik jelentése pedig maguk a képek. Na nem a fotózás, hanem az utómunkálatok. Zsuzsa (GyönGYIKék) oldalán találtam egy remek összeállítást a fotózásról, gondoltam kipróbálok néhány trükköt. A Photoscape programot telepítettem le és meg kell mondjam, nagyon jó szórakozás, fogok még kísérletezgetni :)

Andi, ezúton is köszönöm a lehetőséget!
Zsuzsa, ezúton is köszönöm az ötleteket!

1 megjegyzés:

  1. Hugi, ezek nagyon klasszak, szerintem ezzel (is) kellene foglalkoznod, csak így tovább! Tesód :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!