... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. augusztus 16.

Szívküldi - játék!

Egyrészt mert a követőim száma átlépte a 100-as álomhatárt (jelenleg 132, ami hihetetlen számomra, de melengeti a szívem, ezt elhihetitek). Másrészt mert közeleg a születésnapom, az igazi :)))

A játék feltételei:
- hagyj itt nekem egy bejegyzést, ha szeretnél velem játszani
- ha van blogod, kérlek, tedd ki a blogodra a felhívást
- ha nincs blogod, ne felejts el elérhetőséget hagyni a kommentedben :)

Mit lehet nyerni? Íme:


A nyertes választhat: medált szeretne, gyűrűt vagy kitűzőt.
Jelentkezni augusztus 31-én éjfélig lehet. Sorsolás: szeptember 1.

S mivel a páromnak igaza van, a 100. követőmnek is jár egy ajándék. Latinka, kérlek, írd meg a címed. A Te ajándékod egy kis meglepetés lesz, remélem, nem bánod.

38 megjegyzés:

  1. Szeretnék jelentkezni a játékra.:)

    VálaszTörlés
  2. Juj,ez nagy meglepetés nekem:))Köszi!!!!!!
    Akkor már nem jelentkezem a játékra,ne kegyek telhetetlen:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük az újabb nyerési lehetőséget.
    Én medálnak szeretném!
    Lakatos Gabi

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem, ha lehet, a játékra. :) Anikó a DAF-ról - az irodában megtalálsz, így külön elérhetőséget nem hagyok. :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Sviro,

    jaj de jó! Gratulálok a sok követőhöz és szívesen jelentkezem a játékra! Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ildi! Szeretnék gratulálni a blogodhoz, a sok olvasóhoz és a szebbnél szebb ékszereidhez. S nem utolsó sorban boldog szülinapot is kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ildi!
    Gratulálok a sok követőhöz és nagyon boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, és Boldog Születésnapot!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Ildikó, elkényeztetsz bennünket! :-) Játszani jó, úgyhogy jövök! Kitűzőként látnám szívesen ezt a szépséget, ha esetleg valami csoda folytán megint nekem kedvez a szerencse :-D.
    Gratulálok az olvasókhoz is és születésnapod alkalmából is szeretettel köszöntelek!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Ildikó!

    Én is gratulálok az olvasói létszámhoz!
    Szeretnék jelentkezni!
    Blogom sajnos nincs, így az email címem: zsofesz111@gmail.com

    További sok sikert! =)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép, én gyűrűnek szeretném. :)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok!
    Jelentkezem én is ezért a szépségért!

    VálaszTörlés
  13. Boldog szülinapot kívánok!
    Gratulálok az olvasói létszámhoz!
    Én nyakláncnak szeretném hordani.
    Jutka

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a sok követőhöz.Magamról tudom,hogy milyen öröm egy kedves gyöngyös bejelentkezése.
    A közelgő szülinapod alkalmából minden szépet és jót kívánok.
    Persze szereznék jelentkezni a játékra is!!

    VálaszTörlés
  15. De gyönyörűűűűűűűűűű! Kitűzőként és medálként is fantasztikus lenne! A közelgő szülinaphoz pedig gratula!!!

    VálaszTörlés
  16. Örömmel játszok Veled ezért a csodás alkotásért :)

    VálaszTörlés
  17. Ez egy gyönyörű medál (vagy kitűző vagy gyűrű) :-)
    Szeretnék játszani ért!

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok! Köszönet a lehetőségért!:-)))

    VálaszTörlés
  19. Boldogságos születésnapot kívánok és még sok-sok követőt, mert megérdemled!

    Ha esetleg én nyernék egy gyűrűnek nagyon örülnék. :)

    VálaszTörlés
  20. Boldog szülinapot! Jönnék játszani hozzád!
    Kitettelek a blogomba is.
    Ha van kedved, gyere hozzám, nálam is játék, ma éjfélig!
    http://amy-kreativ.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  21. Szép ajándék :)
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  22. Jelentkeznék a játékra. Boldog szülinapot!
    www.kreativanyabanya.blogspot.com

    VálaszTörlés
  23. Én már a 140.vagyok! Gratula a szülinaphoz és szeretnék játszani - oldalra kiteszlek a blogomban.

    VálaszTörlés
  24. Szia Ildi!
    Gyönyörűek a munkáid:)Remélem idővel én is ügyesebb leszek..Ha szabad,én is szeretnék jelentkezni a játékra..köszönöm..Ildikó/csikoilcsi@gmail.com/

    VálaszTörlés
  25. Kedves Sviro!
    Gratulálok egyrészt ehhez a szép számhoz, másrészt a gyönyörű munkáidhoz!
    Nagyon boldog születésnpot kívánok!
    És természetesen szeretnék jelentkezni a játékra, hátha egyszer már nekem is szerencsém lesz. :-)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    A játékra szeretnék jelentkezni!
    Köszi: Anna

    VálaszTörlés
  27. én is szeretnék játszani ezért a szépségért! :)
    itt a blogom url címe (mert kettő is van), ahova kiraktam a játékot: http://aboutme96.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  28. Szia !
    Én is szeretnék játszani!!!

    VálaszTörlés
  29. Most már 145 - követőd van boldog szülinapot !!!! A nyertes biztos nem én leszek de jétszani jó !!

    VálaszTörlés
  30. Majdnem az utolsó pillanatban,de jövök én is. :D
    Ha van kedved,gyere te is játszani hozzám. :D

    http://kalandozasaim.blogspot.com/2011/08/indul-2-kor.html

    VálaszTörlés
  31. Hú még van egy kis időm:D:D:D: Csuadzsépeket alkotsz...:D irígykedem is:P
    Azért boldogságos szülinapot neked:)
    És csak így tovább:D
    ha kész lesz a blogom szólok én is:D
    E-mail: kugler.anita.gyorgyi@gmail.com
    Pusziii

    VálaszTörlés
  32. Boldog szülinapot!
    Én is jelentkezek a játékodra-az utolsó pillanatban szinte:)

    VálaszTörlés
  33. Az utolsó pillanatban,de itt vagyok:)))Örömmel játszom én is veled:)Megyek kiteszem a blogomba a felhívást.)Gratulálok az alkotásaidhoz,szívesen jövök hozzád mindig.)

    VálaszTörlés
  34. Kedves Sviro!
    Én is, én is, én is jelentkezek! Nagyon szépek a munkáid! Csak ámulok, csodás ez a medál.
    Üdv. Betty.
    E-mail:betty.sarkany@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Még úgy látom épp beférek!!
    Boldog Szülinapot kívánok!!

    VálaszTörlés
  36. Boldog születésnapot kívánok! Nekem ma van a névnapom, így jó kis ajándék lenne:))Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!