... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. szeptember 13.

Rita játéka - 1. ajándékom

Rita különleges játékot hirdetett még a nyáron. Ez a játék egy egész éven át tart, mindenki ad és mindenki kap (én pl. 14 ajándékot készítek és ugyanennyit is kapok majd, mikor nekem lesz születésnapom - sokat kell várnom, de látván az eddigi "termést", bőven kárpótolnak majd az ajándékok).

A kék csoportban Cseresznyevirág volt az első a listán, tőlem ezt kapta (a mintát Csillánál láttam és azonnal beleszerettem - ezúton is köszönöm!):

A játék egyik feltétele a saját készítésű képeslap volt. Na jó, ezen a téren van még mit fejlődnöm.
Ma kaptam Veronikától ezt a sokkal jobb fotót a szettről.

7 megjegyzés:

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!