... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. szeptember 7.

Utolsó centiig játék - szeptember 14ig!



A játékot Gina indította. 










Én Jucinál jelentkeztem és jutalmam ez a fantasztikus horgolt bogyó lett (Juci, ezúton is nagyon köszönöm!):




A játék szabályainak eleget téve, Juci is kap tőlem ajándékot. Sokat töprengtem, mi is legyen az, de végül Vezsuzsi Járfás mintájára esett a választásom. Ilyen lett:
Ha Juci jobb képet készít róla, majd lecserélem :)


Amit pedig nálam lehet nyerni: egy kétoldalas medál (Babránál láttam hasonlót - ezúton is köszönöm az ötletet)


Ami a szabályokat illeti:
"A szabály nagyon egyszerű - akkor jelentkezz a játékra, ha vállalod, hogy ha megnyered, te is készítesz 2 ajándékot. Az egyiket elküldöd nekem, a másikat pedig felajánlod a blogodon nyereménynek... Így minden nyertes két ajándékot készít és két ajándékot is kap!


Hivatalos megfogalmazás:
1. Bárki játszhat technikától függetlenül, varrhatsz, köthetsz, hímezhetsz,
gyöngyözhetsz, ami csak jól esik, a lényeg hogy a nyereménybe
minél több maradék alapanyag kerüljön !
2. Hagyj itt egy kommentet !
3. A szerencsés nyertes vállalja, hogy 3 héten belül készít két ajándékot.
4. Az egyikkel meghirdeti a játékot, a másikat elküldi nekem.
A meghirdetés után küldöm az ajándékát.
Így a játék során mindenki két ajándékot ad és két ajándékot kap.
(Egy ajándékot ad és kap attól, akinél jelentkezett, egy másikat ad és kap attól, aki nála lett a szerencsés nyertes.) Remélem, érthető :))"



Remélem, elnyeri tetszésetek a medál és lesz kedvetek velem játszani. A játékot jövő héten szerdán este (09.14.) zárom, jelentkezni szerdán este 19 óráig lehet.

8 megjegyzés:

  1. Jövök hozzád játszani, ahogy látom elsőként :)

    VálaszTörlés
  2. Én is jövök játszani. Már alig vártam, hogy meghirdesd a játékot. A medál pedig nagyon tetszik, szeretném megnyerni. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a Járfás medálod! Nekem valahogy olyan antik benyomást kelt - hiába a csillogó-villogó swari. Azt hiszem, nagyon illene hozzám :-)

    VálaszTörlés
  4. Zsófi, a Járfás medált Juci kapta tőlem, Te a másik medált nyerheted meg ...

    VálaszTörlés
  5. Jövök én is, ilyenben még nem játszottam! Gyönyörű a nyeremény, és olyan szép karika forma! (Nekem még sosem sikerült szép karikát fűznöm). Ha van kedved, és tetszik amit ott látsz, gyere te is hozzám játszani, nálam most semmit sem kell csinálni, csak választani :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék jelentkezni, hátha most szerencsésebb leszek:)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani, nagyon tetszik a medál.

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék én is játszani, jópofa játék.
    http://kaszilva.blogspot.com

    Szilvi

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!