... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 15.

Gyűrűk és egy füli

Tegnap este, bánatomban, azon töprengtem, vajon van-e még értelme a fűzésnek? Persze az igen felé billent a mérleg, így valami gyors sikerélményre vágtam, hát nekiálltam gyűrűt fűzni. Ilyenek lettek:


Berzsi gyűrűjének varázsa engem is elért, bár őszintén szólva a kezemen annyira már nem tetszik. Ez persze nem a gyűrű hibája, csak szerintem mi ketten nem passzolunk egymáshoz.

Ellenben ebbe a gyűrűbe igazán beleszerettem. Egy kedves barát kezén láttam meg, aki már nem emlékezett, hol vette. Így a minta forrását nem tudom megjelölni, de ha valaki ráismer, az kérem, jelezze nekem és kiírom.

Ez a füli pedig keresztlányunk névnapjára készült, remélem, neki is tetszeni fog. Mert nekem nagyon tetszik.



9 megjegyzés:

  1. Ha lehet megkérdezni: miért voltál bánatos a fűzéssel kapcsolatban? Mi történt, hogy nem láttad értelmét?

    A Berzsi gyűrűvel én is szemezek már jó ideje, de még nem volt rá érkezésem. A kis füli pedig aranyosan kislányos lett!

    Fel a fejjel, előbb-utóbb mindenkit elér - aztán többnyire el is hagy - az alkotói válság!

    VálaszTörlés
  2. A 2. gyűrű nekem is nagyon tetszik! De a Berzsi gyűrű, és a füli is jóó! Hullámvölgyben vagy a fűzéssel? Szerintem ilyen mindenkinél előfordul néha. Én most nagyon fűznék, de csak lopott időm marad rá, de remélem a jövő héttől ez megváltozik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes apróságok!!!Nekem a füli tetszik nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Nem igazán a fűzéssel, sokkal inkább a másoknak történő fűzéssel kapcsolatban vagyok bánatos. Összehozott a sors egy olyan (ismeretlen) megrendelővel, aki val.szeg egészen más világban él, mint én, mást tapasztalt az életből, mint én. Így aztán adott problémához is másként közelít, más a reakciója. De ezzel engem olyannyira megdöbbentett, hogy leblokkoltam. És most nagyon haragszik rám olyasmi miatt, amiről nem hiszem, hogy én tehetnék.
    Szóval, azt hiszem, maradok annál, miszerint csak a magam kedvére, saját használatra fogok fűzni, max. ajándékokat.
    Köszönöm mindhármatok kedves szavait.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak a gyűrűid és a füli! Legjobban a türkizes tetszik.
    Biztosan nagyon megbántottak (igazságtalanul), de abba ne hagyd a fűzést!!! Annyit nem ér az egész!

    VálaszTörlés
  6. Micsoda kérdés, hát persze, hogy van!!!! Ilyen gondolatokhoz tényleg passzolnak a gyűrűk, mert gyors sikerélményt adnak. Egyébként én is gyűrűket fűzök most (gondolatok nélkül).

    VálaszTörlés
  7. A füli nagyon tetszik nekem is!

    VálaszTörlés
  8. Jól tetted, hogy megfűzted! Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon helyes kis gyűrűk, és a füli is csinos darab :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!