... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 21.

A kis fekete

- Figyu, most valami feketét szeretnék. Egy szettet.
- Aha. Ennél bővebben?
- Semmi különleges. Csak most feketére lenne szükségem.
- Értem. És milyen stílusra gondoltál?
- Ezt hogy érted?
- Mihez szeretnéd felvenni?
- Ja! Megyünk egy bálba és a fekete ruhámhoz.
- Szóval semmi extra, mi? Milyen a ruhád?
- Fekete. Meg van rajta némi ezüstös csíkozás.
Így készült ez egy kedves barátnak. Remélem, megy majd a ruhájához :)
Minta: Manu-Manu


8 megjegyzés:

  1. Szép és elegáns mindkettő! :-)

    VálaszTörlés
  2. Csini szett lett!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. A feketét én is naggyon szeretem! Szuper!
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegáns a medál, egyszerű, finom kis darab - kell ennél több?!
    A karkötő meg tutira minden szemet magára vonz :-) Nagyon szépet alkottál!

    VálaszTörlés
  5. Imádom ezt a karkötőt, gyönyörű szép!!:)

    VálaszTörlés
  6. Tuti jó darabok!!! A Manu-d egyenesen elvarázsolt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, nekem is jól jönne egy ilyen!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!