... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 31.

Körbe-körbe, karikába

Amikor először megláttam, azonnal tudtam, hogy ilyen nekem is kell. Aztán Babra megmutatta a saját változatát és végem volt. Nem akartam ugyanolyat (pedig az milyen gyönyörű!), kitaláltam, hogy nekem valami finom, nőies, üde színösszeállításom lesz.
Hát, sok mindent lehetett rá mondani, de ezek közül egyiket sem. Borzasztó lett. Így megértettem, Babra miért mondta, mennyire nehéz volt színeket választania. Nekem is az volt. Ráadásul az első változatot látva nem tetszettek az oldalra felfűzött drop-ok sem.
Hát vettem egy nagy levegőt, meg az ollót és kezdtem újra. Az eredeti 7 teklával készül, nekem 6 teklával is tetszik, így sem kicsi darab. Oldalra a drop helyett 8/0 kása került. Ilyen lett:



Összességében szerintem harmonikus lett, jók a színek, de valahogy ... mégsem vagyok elégedett. Nem találom magamat ebben az ékszerben :( Éreztetek már hasonlót?

Minta: trytobead - Round & round

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép munka nagyon nekem való színekkel!!Én sem tartom az enyémnek,nekem az ékszer mást jelent!

    VálaszTörlés
  2. Csak annyit tudok írni megérte a fáradozást gyönyörű lett!!!
    Az enyém még nincs kész, de már 2x bontottam:-)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön ez a színvilág, és a forma is,nagyon tetszik, gyönyörűszép!!!
    ..de a saját kreálmányaim néha nekem is idegenek.
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper medál, a színe tökéletes!:)

    VálaszTörlés
  5. Velem már történt hasonló... van, hogy semmiképp se tudok ráhangolódni egy ékszerre, s így a viselése is olyan idegen...
    Pedig egyébként nagyon jól mutat a karikád és olyan jó a színek összhangja! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik! A színe és a formája is szuper!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!