... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 12.

Lila kétoldalas

Kérésre készült: lila legyen, egyik oldalán a sötétből menjen a világos felé, a másik oldalon éppen fordítva. Remélem, élőben is fog tetszeni a címzettnek :)
A történethez hozzátartozik, hogy mikor írtátok, nem tudtok kört fűzni, nem értettem, hiszen nekem elsőre sikerült és pofonegyszerű az egész. Nos, be kellett látnom, hogy az első alkalommal szerencsém volt, ezt kétszer bontottam, mert nem jött ki a szép kör alakzat. De végül is én győztem :)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :-) Meg szabad kérdezni, hogy használtál-e hozzá karikát, vagy nincs benne semmi?

    VálaszTörlés
  2. Bármit meg szabad kérdezni :)
    Nem, ebben nincs se karika, se semmi.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a formája, tényleg kőr, megérte a sok bontást. A színe pedig a kedvencem,tehát csak felsőfokban tudok róla beszélni! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, szerintem tetszeni fog az új tulajdonosnak:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép munka,én teszek karikát bele mert nekem sem sikerül kört készítenem.Nagyon jó színei vannak!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet ez a színekkel, nagyon tetszik, biztos sikert aratsz majd vele :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, a kedvenc színem a lila ! Örülhet neki nagyon aki fogja kapni!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! A karika is klassz, a színeit is imádom! Biztos nagy öröme lesz a gazdájának!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is tetszik, jól megjegyeztem magamnak! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép lett, a színátmenet is remek!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  11. Neked is van ám türelmed !!!Biztos nehéz volt és hosszadalmas megfűzni !!???
    Gyönyörű lett mint az elöttem szólóknak nekem is nagyon tetszenek a színei!!!!

    VálaszTörlés
  12. Szuper szep lett..Nagyon tetszik.
    En tobbszori bontas utan es a "kocsis szotar" teljes kimeritese utan ugy vagtam a sarokba az egeszet ahogy illik. Most valahogy bena idoszakom van mert egy pofon egyszeru mintat nem tudok osszehozni es mar huszadszor bontottam le megsem sikerul.
    Vezsuzsi bogyoja ami nevetsegesen egyszeru teljesen kifogott rajtam :( Gondoltam irok Vezsuzsinak hogy segitsen ,evvel egybol jokedvet csinalnek neki ,mert jol kinevetne engem :))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól néz ki, annyira tetszenek az ilyen egyszerű kerek medálok!:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett!!! Az, hogy különböző a két oldala, különösen tetszik!:-)

    VálaszTörlés
  15. De jó :-))) Nekem sosem jutott eszembe ez a színátmenet. Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!