... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 16.

Noria

Az úgy volt, hogy már nagyon régóta listás nálam a Noria medál. Nézegettem a szebbnél-szebb változatokat a blogokon, leginkább bandrea alkotásai fogtak meg. Minden alkalommal, mikor mutatott egy újabbat, úgy éreztem, ez az én mézesmadzagom, "Na, mi van, még mindig nem fűzöl meg? " "És most, így?" ... De többektől hallottam, hogy nagy, meg nehéz és ez igen, visszatartott.
Amikor megláttam a ma reggeli bandrea-féle Noriát, döntöttem, nincs több kifogás (egy másik színnel jobb lenne, éppen nincs annyi swarim pont ebből a színből, ...), ma márpedig én is megfűzöm. Kipakoltam a gyöngyeim, jött a keresgélés, miből mennyi van?
Íme a végeredmény:
Minta: Perle4U

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól tetted hogy megfűzted,gyönyörű színei vannak, nekem nagyon tetszik,imádom a olivot és a lilát együtt!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is gyönyörű lett !!!!
    Jó színeket rejtett a fiókod !!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól mutat így együtt ez a két szín/ ami valójában véve nem is kettő/! Nagyon szép !

    VálaszTörlés
  4. Érdemes volt megfűzni, mert ragyogóan néz ki! Gyönyörűek a színei, meg az egész együttvéve!

    VálaszTörlés
  5. Jó, hogy rászántad magad, mert nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem tökéletes lett :) Nekem nagyon bejönnek ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus lett, csak gratulálni tudok!
    Képzeld a Noriával én is pont így vagyok, na de majd most....:-)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók ezek a színek együtt! Gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  9. Szépséges lett, gratulálok. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!