... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. október 18.

Rita játéka - 2. ajándékom

A játékban, a kék csoportban (ahol én is vagyok) Cinella volt a második a sorban, így neki készítettem ajándékot. Nagy dilemma volt, mert azt mondta magáról, hogy nem hord ékszert, kivéve a fülbevalót. Ebből pedig arra következtettem, hogy a gyöngyös lányok többsége fülit készít majd neki, így én azt nem akartam. Törtem a fejem, mi legyen, végül pedig egy könyvjelzőt készítettem és egy hűtőmágnest (életem első hűtőmágnese). Ilyenek lettek:

Sajnos nem maradt időm fotózni, így csak Szilvia fotóját csenhetem el.
Ha kíváncsiak vagytok a többi ajándékra is, itt megnézhetitek, mi mindent kapott még.

Novemberben két szülinapos is lesz, így most két ajándékon töröm a fejem. Meg kell mondjam, ez a játék sokkal izgalmasabb, mint vártam. Tényleg igaz, hogy ajándékot nemcsak kapni, de adni is jó, s míg a szülinapos azon izgul, vajon mit kapott, én azon tördelem a kezeim, vajon tetszik-e majd neki, amit a boríték rejt? Gyerekkorom hangulatát idézi, mikor egy-egy születésnapra összejöttünk és minden gyerek csillogó szemmel várta, hogy az ünnepelt nyissa már ki az ajándékokat :))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó játék, és nagyon szép ajándékot készítettél! Valóban nem csak kapni, de talán adni még nagyobb öröm.Blogomon most én is karácsonyt várva találtam ki egy játékot, nem tudom láttad már? Nagyon kiváncsi leszek mennyien jelentkeznek még vasárnapig lehet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, és nagyon kedves ajándék!!
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon különleges ez a könyvjelző, és jó ötlet!
    Valóban én is mindig alig várom, hogy vele örülhessünk!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!