... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. november 28.

Adventi koszorú

Idén valami egészen mást akartam, mint a hagyományos. Gondoltam egy merészet, és eldöntöttem, idén nem veszek semmit, annyi minden van itthon, biztosan ki tudok hozni belőle valamit. Kihúzogattam a fiókokat, benéztem a polcok és dobozok mélyére, előkerült barkácsfilc, csillámos filc, mécsestartó, narancs szeletek, ánizs. Na jó, a sisalt és a szalagot végül vettem. A végeredmény pedig:

Egy biztos: merőben eltér a hagyományos koszorúktól. És végülis, ez volt a cél.

Csajok, bár nem voltam igazán formában szombaton, köszönöm a jó hangulatot, a kakaót és kalácsot, a barátságotok.

19 megjegyzés:

  1. Ez nekem nagyon tetszik, ötletes és különleges!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik!!! Különleges,nagyon izgalmas:-))) (És biztos nagyon finom illata is van:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól tetted hogy nem hagyományosat csináltál mert ez nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!! Olyan hangulatos. :)

    VálaszTörlés
  5. Igen egyedit alkottál. Én még ilyet nem is láttam, de nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. De drágák vagytok! Bevallom, elnézegetve a sok-sok hagyományos, de szebbnél szebb koszorút, amit barátnőim is készítettek, egészen elbizonytalanodtam az enyémmel kapcsolatban. Mostanra megbékéltem vele, olyannyira, hogy végül én is beneveztem a Színes Ötletek pályázatra. Ez is én vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik!Szeretem a hagyományostól eltérő dolgokat, és ez nagyon ötletes!!!

    VálaszTörlés
  8. Annyira tudtam....
    Örülök, hogy végül neveztél, nem is értem miért gondolkodtál rajta... minden koszorú más a tied meg formabontóan egyedi, szóval csak így tovább és ne bizonytalankodj! Örülök, hogy jobban vagy már!

    VálaszTörlés
  9. Szép, különleges, és hangulatos !
    :-)

    VálaszTörlés
  10. Szeretem en is a hagyomanyos dolgokat de talan azert szeretjuk oket mert nem merunk kitorni a hagyomanyokbol es egyenit alkotni.
    Szuper dolgot krealtal,igazan tetszik.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon különleges, hangulatos, egyedi lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik! Nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  13. Nekem nagyon tetszik, ötletes és frappáns!

    VálaszTörlés
  14. Nem értem, hogy miért kételkedtél azon, hogy benevezzél... :O ? Nagyon klassz lett - nekem eszembe nem jutott volna így megcsinálni. Annyira egyedi, annyira nagyon klassz! Hajrá! Drukkolok neked!

    VálaszTörlés
  15. Júj, ez isteni, egyedi, eredeti! Nagyon ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  16. Szép és ötletes!!! Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  17. Nekem is nagyon tetszik!!!Gratulálok!!! ügyes

    VálaszTörlés
  18. Nagyszerű ötlet és nagyon eredeti ez a koszorú!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!