... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. november 6.

Barna-türkiz medál

Az úgy volt, hogy tegnap este barátokkal szórakozni mentünk (pontosabban Ricsi elmaradt meglepetés buliját pótoltuk be:)). Tudtam, hogy fél 6kor kell indulnunk, hát fél 5kor leültem az ékszeres dobozom elé, nézegettem, mit vegyek fel este (igen, néha az ékszerhez választom a ruhát, s nem fordítva :)). Fél perc alatt eldöntöttem, hogy ezt a gyűrűmet veszem fel, ez gyorsan ment, de nem találtam hozzá illő medált vagy fülit. Akárhogy is párosítgattam, semmi nem illett hozzá.
Így kénytelen voltam összedobni egyet, ilyen lett:


S bármilyen hihetetlen, fél 6kor útra készen álltam az ajtóban.

13 megjegyzés:

  1. Már tegnap is mondtam, hogy eszméletlen vagy! :)

    Ez nekem nagy kedvencem légy oly szíves és taníts majd meg rá!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépre sikerült! Ügyes vagy! Nagyon jó a színe is.

    VálaszTörlés
  3. A gyűrű is fantasztikusan tetszik,és a medál is nagyon aranyos lett a gyorsaságodhoz meg nem tudok hozzászólni,eszméletlen!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez aztán a gyorsaság!!! Nagyon szép lett!!
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Hehe, hát ez nem semmi, én buli előtt örülök, ha rendbe vágom magam, mire indulni kell, nemhogy még gyöngyöt fűzögessek!:)
    Amúgy tök jó lett a medál!:)

    VálaszTörlés
  6. Tökéletes párt alkotnak, mindkettő nagyon tetszik!
    A gyorsaságod egyszerűen lenyűgöző!!!

    VálaszTörlés
  7. Ez nem semmi!Gyönyörű ez a nyaklánc!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon elegans és remek darab, le a kalappal.

    VálaszTörlés
  9. Oh, milyen ügyes és gyors vagy!!! Nagyon kis édes a medál, szerintem tutira imádnivaló darab :)

    VálaszTörlés
  10. Azt azért még elárulom, hogy ez egy nagyon egyszerű minta, mindenkinek menne ennyi idő alatt :), csak legyen otthon ennyi swari :))
    Meg persze azt is mondom, hogy a lánc részt gyorsan lekaptam egy másik medálról, azzal már nem bajlódtam :)

    VálaszTörlés
  11. Ez az ékszer és ez a gyorsaság... WOW! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!