... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. november 10.

Szemüvegtartó

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem minden alkalommal komoly fejtörést okoz, mivel ajándékozhatnám meg édesapámat. Igazán megörültem, mikor eszembe jutott, hogy készíthetnék neki egy szemüvegtartót. Kérdeztem párom, szerinte milyen ötlet, nagyokat helyeselt, annyit mondott, hogy azért a színnel vigyázzak. Nagy lelkesen nekiálltam, gyöngyhorgolással készítettem (mi mással? :))), majd mikor elkészült, boldogan vittem a páromnak mutatni. Aztán jól lefagyott a mosoly az arcomról, amikor az arcára pillantottam.
- Mi nem jó rajta? - kérdeztem.
- Hát, a gyöngyök.
- Mi van?
- Az nem olyan pasis.
- A színe?
- Nem, úgy az egész.
- De akkor miért nem mondtad már az elején?
- Mert nem gondoltam, hogy ilyen lesz.
- Mi van?

Szóval, ezen elbeszélgettünk még egy kicsit, aztán sóhajtottam egy nagyot és ismét gondolkodóba estem. Ha nem gyöngyből, akkor vajon miből készíthetnék szemüvegtartót? Jött az ötlet, vettem bőrszíjat. Íme a végeredmény:
Szerencsére tetszett apának, azonnal be is fogta :))

Azért a másik sem veszett kárba, édesanyámnak megtetszett, hát ő kapta meg:

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mind a kettő. Ez a nőcisebb hirtelen mikor ránéztem olyan hatása mint a mogyoró virágának nagyon szép. Szívesen elfogadnék én is ilyet szemüveges vagyok ! Jó az új blogruhád egy kicsit szokatlan hogy sötétebb, de a lényeget látni!

    VálaszTörlés
  2. Én szemüveg-ékszernek hívom.
    Nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  3. Látod ezek a véletlenek,ilyen jól alakult, mindenki kapott egy ajándékot és mindenkinek tetszett,ez az igazi öröm!!azt a kis "ürömöt" meg gyorsan elfelejted,amikor apukádon meglátod a láncot, szerintem jót fogsz mosolyogni!!Nagyon kedves és hasznos ajándékok,rám is rám férne egy de olyan lusta vagyok magamnak készíteni egyet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a horgolt, a bőrszíjas megoldás pedig nagyon ötletes, és nem mellesleg nagyon jól néz ki!!!

    VálaszTörlés
  5. Háát.... nekem mindkettő tetszik...bár a horgolt egy kicsit jobban....viszont a bőrös tényleg "pasisabb"!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindkettő nagyon tökéletes lett :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik mindkettő! Szuper ötlet gyöngyből (persze bőrből is) szemüvegtartót készíteni, sosem jutott volna eszembe:-)
    A szüleid mindketten örülhettek legalább, hogy Apukád végül "pasisat" kapott.

    VálaszTörlés
  8. Hú, ez nagyon jó ötlet!!Nagyon tetszenek!!

    VálaszTörlés
  9. Hát igen, ezek a férfiak már csak ilyenek, ha valami gyönyös, akkor már egyből lányos!:) Nekem mindkét megoldás tetszik, egyébként a bőr tényleg férfiasabb!:)

    VálaszTörlés
  10. Apa boldog volt, anya is örült, én megnyugodtam, párom vigyorgott. Kell ennél több?
    Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat!

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő nagyon tetszik! Így végül édesanyád is, és az egész család örült. Több tényleg nem is kell!:))) (A történet nagyon tetszett!:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!