... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. december 26.

Karácsony

Az elmúlt napokban nem igazán kerültem gép elé, így elmaradt az én karácsonyi üdvözletem. Jövőre biztos hagyok rá időt, mert olyan jó volt végignézni a blogokat, s mindenütt egy kedves szóba botlani.
Remélem, mindenkinek nagyon kellemesen telt ez a három nap és további örömteli napok jönnek, míg végül beköszönt az év utolsó napja is.
Most, hogy végre gép elé kerültem, gondoltam, megmutatom azokat az ajándékokat, amiket karácsonyra készítettem.
Én sem maradhattam ki a sorból, így nővéremnek készítettem ezt a karkötőt:
Babrának ezúton is köszönöm a segítséget.
Nagymamámnak készült ez az apróság:


Párom édesanyját pedig ezzel leptük meg:
Ewa: Elda medál - nagyon köszönöm.


14 megjegyzés:

  1. Unos trabajos fantàsticos.....Felices Fiestas.....


    Pues nada mas leerlo pensé en ti, si te apetece y te hace ilusión rellena la siguiente entrevista y mándasela a Arantxa junto a una foto tuya a este correo electrónico:
    beads.perles@gmail.com
    ¡No te olvides de completar los datos que están después de la entrevista!

    ENTREVISTA
    ¿Quieres decirnos tu nombre?
    ¿Cuántos años tienes?
    ¿País de nacimiento?
    ¿País de residencia?
    ¿Cuánto hace que empezaste con esta afición?
    Cuéntanos como empezaste.
    Dinos 3 artistas que te inspiren.
    ¿Cuántas horas dedicas a la semana a esta afición?
    ¿Te dedicas profesionalmente a esto?
    ¿Qué otras aficiones tienes?
    ¿Quieres contarnos algo más de tu vida?

    OTROS DATOS:
    - ¿Quien te envía la entrevista? (Web, blog, flickr, facebook...)
    - Copia y pega la dirección de todas tus páginas:
    Web:
    Blog:
    Galería (flickr...):
    Facebook:
    Tienda (Etsy...):

    ¡¡¡Feliz Navidad!!!"


    Debe escribirme SIEMPRE la persona entrevistada y debo recibir el correo dentro de plazo, es decir, el último día para recibir entrevistas será el 5 de enero.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! A medál színösszeállítása különösen tetszik! Gyönyörű munkák mind!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a karkötő amit csináltál nagyon jó színei vannak!A mécsestartó nagyon aranyos,és az Eldád is nagyon tetszik!Gratulálok szép ajándékok!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos ajándékok, különösen a bőrös karkötő tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ajándékokat készítettél!
    Így utólag is kívánok neked Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szepseges ajandekokat keszitettel, nekem leginkabb az Elda tetszik.Csodalatos a szinvilaga.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek, nekem mindegyik No1!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ajándékok, ...nekem is a bőrös karkötő a kedvencem közülük!!
    :-)
    További kellemes, év végi-pihenős, ünneplős napokat kívánok!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű dolgokat készítettél! Az a karkötő!!!

    VálaszTörlés
  10. Ezek mind nagyon szépek! És hogy mind elkészült időre... na ez is művészet!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép ajándékokat készítettél, nem is csodálkozom, hogy felemésztette az idődet :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!