... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. december 20.

Rita játéka - 5. ajándékom

December 10én volt Györgyi születésnapja. Sajnos én megcsúsztam kicsit a küldéssel, ezért reggel borítékolás előtt készítettem futtában pár képet az ékszerről, ezért lettek ilyenek a fotók, de azért a lényeg szerintem átjön. (A többiről, ami még a borítékba került (csoki, tea, képeslap és pár gomb) már nem is volt időm képet készíteni.)


Minta: Vezsuzsi - Bódog (R18 helyett R12-re átvariálva - nagyon finom, nőies medál lett így belőle)

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ajándékot küldtél!! Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett...nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper gyönyörűséges darab!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!! Igazán elegáns darab!

    VálaszTörlés
  5. Mint boldog tulajdonos mondom, hogy valóban gyönyörű, különleges darab!! Ma ebben villogtam! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a színei a kedvenceim !!!
    Én is szívesen fogadnék ilyen csodás ajándékot !!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!