... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. december 31.

Új ékszer az új évre - Gyöngyzug játék

Már többször szemeztem a gyöngyzugos játékokkal, mikor megfogadtam, hogy a következőre én is jelentkezem. Így aztán mikor megjelent a felhívás, gondolkodás nélkül hagytam a bejegyzésem, lesz, ami lesz.
Nos, így utólag elmondhatom, hogy nem bizonyult ez rossz döntésnek, de igen sokat tanultam magamról az elmúlt hetek folyamán:
1) ahogy a munkámban is, hajlamos vagyok túlvállalni magam. Azon túl mind a 24-i, mind a 25-i éjszakám még karácsonyi ajándékok készítésével telt, a játékra csak tegnap kezdtem el készülődni. Holott a gyöngyök már december 3. óta szemeztek velem a munkaasztalomon.
2) bár a munkában nagyon is igaz rám, hogy teher alatt sokkal jobban teljesítek, úgy ez a gyöngyözésre egyáltalán nem igaz. Rémít és nyomaszt, hogy nekem ebből most KELL készítenem valamit. És ezt csak tetézi az a tudat, hogy az elkészült alkotásokat valaki zsűrizni is fogja. S bár az esélytelenek teljes nyugalmával indultam neki, azért ez ott motoszkál legbelül.
3) gondjaim vannak a határidőkkel. S ezzel vissza is kanyarodtam az 1) ponthoz. Bár a pontosság lételemem (pl. utálok késni, de korán érkezni is, ezért mindig igyekszem kiszámolni azt az utolsó pillanatot, amikor még éppen odaérek, de azért a váratlan helyzetekre van benne pici tartalék)Tehát mindig elkészülök, de az oda vezető út sajnos néha igen munkás.

S íme a végeredmény:

Enikő, ezúton is, még egyszer köszönöm a csomagot. Feladtad vele a leckét, hiszen ezek nem igazán az én színeim. Voltak. Mostanra viszont türkiz szerelem lobog a szívemben és nem adnám ezt a medál senkinek. Bár hatalmas a méreteimhez képest, akkor is marad az enyém. Ha kicsit lenyugszom, biztosan alkotok még pár dolgot a csomag többi darabjából, alapanyag van még bőven :))))

Juci, köszönöm a játékot és a kihívást. Hálás vagyok érte nagyon.

16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű munka,nagyon szép ez a lánc!!Mihez képest nagy?ahogy nézem inkább egy feltűnő szépség!

    VálaszTörlés
  2. Az ékszered gyönyörű....kívánok nagyon Boldog új esztendőt!

    VálaszTörlés
  3. Nálam a türkiz élen jár,csodalatosat készítettel.BÚÉK.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszep lett.Nekem nagyon tetszik mindene a szine a formaja gyonyoru
    Boldog uj evet kivanok neked es csaladodnak

    VálaszTörlés
  5. Wonderful!!!
    Happy new year!!!

    VálaszTörlés
  6. Csudás lett, nálam is első látásra szerelem....én drukkolok neked! A lánc is nagyon tetszik érdekelne hogy csináltad! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép medált alkottál. Az odavezető utat mintha rólam írtad volna, én ma fejeztem be az ékszereket, pedig december eleje óta agyalok rajtuk.

    VálaszTörlés
  8. Hűűűű, ez mesés lett!!! Csodás szín, csodás forma!

    VálaszTörlés
  9. Szépségeset alkottál!! Gratulálok!!
    Békés, Boldog Új Évet Kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  10. Csodás ez a nyaklánc! Nekem a görög tengerpartot idézi :) Mikor másnak fűzök én is görcsölök, mondjuk így is imádok fűzni, de azért sokszor azt gondolom, jó lenne megszabadulni a zizitől...
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Ildikó, sok pontban hasonlítunk... :-), én is sokat éjszakázom, túlvállaalom magam... de lehet, hogy ez "gyöngyös betegség". A nyaklánc mesésen szép lett! Gratulálok és Kívánom, Neked is, hogy ne az új évünk legyen boldog, hanem mi! :-)

    VálaszTörlés
  12. So beautiful -- reminds me of snow!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Ildi!
    Nem is gondoltam, hogy egy ilyen aprócska csomag ilyen "gondokat" tud okozni.
    De örülök annak, hogy megszeretted a türkiz színt:)
    Gyönyörű ékszert készítettél!
    Kívánok Neked alkotásokban gazdag Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Eni, félre ne értsd, nem a csomag okozta, hanem a feladat.
    Ewa, azért mondom, hogy nagy, mert a 4,5*6 cm medál az én 152 centimhez és a nem túl nagy mellbőségemhez képest szerintem nagy. Vagy csak szoknom kell :))
    Andi, a lánc egy szimpla spirál, ezt tanítottam meg Évinek (Izsó Judit lánya) a legutóbbi kreatív napunkon. Szívesen megmutatom majd, egyszerű, de nagyszerű, nem is tudom, miért nem fűztem évek óta.
    Mindenkinek nagyon köszönöm!
    Lyra and Lori, thank you so much.

    VálaszTörlés
  15. Kislányom!
    Ez az ékszer olyan szép, hogy ha rászánnád Magad a készítésére, elfogadnák,illetve rendelnék Tőled egyet. Megvenném. Csodásak a szinei. Mint tudod szeretem a kék színt. Anyu

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!