... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 25.

180



A napokban a követőim száma elérte a 180-at. Hihetetlen és felfoghatatlan egy szám ez nekem. Olyan kerek :)) Köszönöm a bizalmat és hogy jöttök, olvastok.
Arra gondoltam, talán játszhatnánk. Van kedvetek? Ha igen, arra is kíváncsi lennék, mit nyernétek szívesen?

This week, I have reached 180 followers. This number is so incredible for me. Thanks for the confidence.
So, I thought we could play. Are you like that? If yes, please, leave me a comment what kind of gift could make you happy. 

post signature

22 megjegyzés:

  1. Én egy könyvjelzőt szívesen nyernék. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép szám! Gratula! Mindegy, hogy mit. Nálad eddig még csak szépet láttam!

    VálaszTörlés
  3. Jatszanék majd én is szívesen, de azt én magam sem tudom, hogy mit szeretnék nyerni. Valami szépet, de itt mindig csak azt látok én is! :-)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szép kerek számhoz, lesz ez még több is !
    Nagyon jó ötlet a játék, szívesen jövök a sorba ! Karkötőt szívesen elfogadnék ha...?:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :) Én is egy könyvjelzőnek örülnék leginkább. :)

    VálaszTörlés
  6. Lesz ez a szam meg tobb is , mert nagyon szepeket keszitesz.
    En is jovok jatszani.Minek orulnek a legjobban ha nyernek ??? Eloszor is annak orulnek a legjobban ha szemelyesen vehetnem at ha en nyerek ,mert akkor ugyebar otthon lennek, aztan pedig mindegy mert minden nagyon szep amit keszitesz:)

    VálaszTörlés
  7. Ez tényleg gyors gyarapodás,nemrég voltam a 100. :))
    Játék jöhet:)nyeremény mindegy:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a szép számhoz lesz ez még több is.....
    Játék ? Igen...szeretnék én is ringbe szállni,nagyon szép dolgokat készítesz így nehéz eldönteni.......a lényeg hogy Te készítsd.

    VálaszTörlés
  9. Gratula! Játék? Jöhet! Főleg, ha valami szépséget készítesz a nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a sok számhoz:)
    Szerintem mindegy mi a nyeremény, ha te készíted:)
    Eddig nem is láttam, hogy keresztszemezel is :(
    Rengeteg szebbnél szebb mintám van, ha érdekel, szólj :)

    VálaszTörlés
  11. Én is szívesen ringbe szállnék egy saját készítésű nyereményért:)
    Sajnos kerámia még mindig nincs a boltban,pedig már jeleztem az eladónak,hogy lenne rá vevője:)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! Nehéz a döntés, bármi lehet. :)

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok!
    Természetesen szívesen játszanék, bármiért, amit készítesz. Minden munkád csodaszép!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  14. Ildi !!!
    Az a lényeg hogy te készítsd, az mindegy hogy mi mert minden munkádban kicsit magad adod és ez ebben a jó !!!!!!!
    Nagyon szépek a munkáid így bármi megfelel !!!!!
    Gratulálok a kerek számhoz !!!

    VálaszTörlés
  15. Gratu, jöhet bármi amit készítesz, de talán én karkötőnek örülnék a legjobban vagy fülinek!:)

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok, ez igazán szép szám! :)
    Én is örülnék bárminek, de ha már lehet ötleteli, akkor valami gyöngyhímzettnek örülnék! :)

    VálaszTörlés
  17. Gratula, lesz ez még többször 180 is :) Múltkor kerestem valamit gugliban, és egy saját régi bejegyzésem jött elő - elkezdtem nézegetni a korai blogolásom, mikor még nagyjából saját magamnak írtam... ugye milyen jó érzés, hogy mára már ennyien vagyunk? Most már nem csak gyöngy, de blog nélkül sem tudom elképzelni az életet :) Bárminek nagyon örülnék, amit készítesz!

    VálaszTörlés
  18. Gratulalok!
    Minden amit keszitesz, gyonyoru!

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok!Nagyon szép szám ez a 180!Kívánok még sokszor ennyi olvasót, mert mindig újabb, gyönyörű, kreatív csodákkal állsz elő! A nyeremény...bármi,amit te készítesz, akár egy karkötő, vagy egy olyan sál, amit kötöttél, az is csodaszép!

    VálaszTörlés
  20. Most talán egy hímzett medál , a következő180 után egy kari, aztán......
    Jutka

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!