... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 1.

2012

2011 számos szempontból sorsfordító év volt számomra, azonban a változásoknak még nincs vége, sőt!

Így az én újévi fogadalmam:
* komolyan veszem a "mosolyogj, jobb kedved lesz tőle!" szentenciát
* megtanulok spórolni idővel, energiával, pénzzel
* több időt töltök a konyhában (és ez nem azt jelenti, hogy ezentúl az ebédlőasztalnál fűzök :)))
* s végül, de nem utolsó sorban, eleget teszek egy baráti kérésnek:
Ezt a kézműves füzetet Andi barátnőmtől kaptam azzal a felszólítással, hogy térjek vissza az íráshoz és töltsem meg minimum ezeket a lapokat szavakkal, gondolatokkal, vagyis önmagammal. Ezúton is nagyon köszönöm neki és ígérem, igyekezni fogok.
Kívánok mindenkinek nagyon sikeres és örömteli évet 2012-re!

5 megjegyzés:

  1. Az ajándék szép és hasznos lesz ha tényleg írsz is bele!!Az ebédlőasztaloson jót mosolyogtam ,így én már az első fogadalmadat teljesítettem!Kívánom hogy mind teljesüljön!

    VálaszTörlés
  2. Kívánom,
    hogy mindig tudj mosolyogni,
    hogy sikerüljön a spórolás,
    hogy élvezhessük a konyhából kikerült finomságaidat (lásd málnakrémes csokoládétorta), és hogy megteljenek a napló lapjai...

    VálaszTörlés
  3. Úgy legyen!
    És vigyázz, mert ellenőrzöm! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Kívánom, hogy minden úgy legyen, ahogy szeretnéd!!!
    Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!!
    :-)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!