... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 5.

Ami jókedvre derít

Életem egyik legnagyobb szerencséjének tartom, hogy anno francia kéttannyelvű gimnáziumban kötöttem ki. Nagyon szeretem a francia nyelvet, s bár gimiben még azt hittem, sosem tanulom meg igazán, ma már nagyon jól esik, amikor született franciák nem hiszik el, hogy egy pillanatig nem éltem francia területen.

Szóval, a francia kultúra így közel áll a szívemhez. Nemrégiben hallottam először Zaz-ról, de azonnal megszerettem. Akárhányszor hallgatom is meg ezt a dalt, a végére mindig fülig ér a szám:



6 megjegyzés:

  1. A végére nekem is fülig ért a szám! :) Nagyon tetszik ez a rekedtes hang, meg ahogy trombitál a kezével! :)))
    Köszi, hogy feltetted! :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom. Mármint én is imádom a francia nyelvet, van benne valami arisztokratikus, már ha érted, mire gondolok.
    Ezt a Zazot én nem ismertem, köszönöm, hogy megosztottad. Legalább picit gyakorolhatok :)

    VálaszTörlés
  3. Nem ertek egy arva kukkot sem belole ami nem baj , mert igy is lejon belole hogy valami vidam kis dalocska.
    Az en kedvencem a francia enekesek kozul ez a kiscsaj aki nagyon hasonlit a menyemre :)
    Vegtelenul elbuvol engem mindig ez a lany ezzel a dallal.

    http://www.youtube.com/watch?v=VfSYeXPQaQI

    VálaszTörlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=SvNkh9vJGSk

    De naygon jo ez a lany..Szuper hangja van

    VálaszTörlés
  5. A dalt már ismertem, de a videót még nem láttam. Köszi!:-) Én sem értem egy szavát se, de ettől még szívesen hallgatom.:-)))

    VálaszTörlés
  6. ejha, hogy ilyesmit is hallani ennyi év után ;)

    érdeklődőknek itt a szöveg, kb arról szól, hogy a jókedv, a vidámság és a szerelem, a szabadság számít...

    Donnez-moi une suite au Ritz, je n'en veux pas
    Des bijoux de chez Chanel, je n'en veux pas
    Donnez-moi une limousine, j'en ferais quoi ?
    Offrez-moi du personnel, j'en http://lyricstranslate.com ferais quoi ?
    Un manoir à Neufchatel, ce n'est pas pour moi
    Offrez-moi la Tour Eiffel, j'en ferais quoi ?

    Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
    Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
    Moi je veux crever la main sur le coeur
    Allons ensemble, découvrir ma liberté
    Oubliez donc tous vos clichés
    Bienvenue dans ma réalité

    J'en ai marre de vos bonnes manières, c'est trop pour moi
    Moi je mange avec les mains et je suis comme ça
    Je parle fort et je suis franche, excusez-moi
    Finie l'hypocrisie, moi je me casse de là
    J'en ai marre des langues de bois
    Regardez-moi, de toute manière je vous en veux pas et je suis comme ça !

    Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
    Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
    Moi je veux crever la main sur le coeur
    Allons ensemble, découvrir ma liberté
    Oubliez donc tous vos clichés
    Bienvenue dans ma réalité

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!