... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 15.

Carmel gyűrű



A Biloba ékszerekkel úgy voltam, hogy nekem ez sosem fog sikerülni. Nyeklett-nyaklott mindenfelé, sehogyan sem értettem, hogyan lehet ezt szépen elkészíteni. Aztán kezeim közé kaptam a könyvet és rájöttem, a titok nyitja nem az adott mintánál van, hanem a könyv bevezető részében, amit szintén nem árt elolvasni :)) 

Aztán kb. egy évvel ezelőtt egy kolléganőm kért tőlem egy gyűrűt. Carmelt. Elkészítettem, átadtam, nagy volt az öröm. Neki is, nekem is. Azóta szemezek ezzel a gyűrűvel az ő kezén és sóvárgok. Tegnap úgy döntöttem, vége a sóvárgásnak, nekiálltam és íme, most már nekem is van (hasonló, mert ugyanolyat, ugye, azért mégsem ...)


Árnyékban

Ragyogó napsütésben
post signature

28 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett! Szuper minta, de nagyon szép a kivitelezés és a színösszeállítás is.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a Biloba ékszereket, mert olyan különleges hangulatuk van! Nagyon szép lett a gyűrűd!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett, legközelebb ne várj egy egész évet, fűzz hozzá medált is :) Majd én is elolvasom a bevezetőt, amit ugye gyakran kihagy az ember lánya, legyen szó gyöngyöskönyvről, használati utasításról... :)

    VálaszTörlés
  4. Ha én tudnék bilobát fűzni....nekem is lenne ilyen gyűrűm....Neked kár volt egy évet sóvárogni, ha ilyen csodálatosan meg tudod fűzni!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Én nem rajongok a gyűrűkért, de ez csodás! Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  6. Ez annyira GYURU hogy csak na..A szine is a formaja is fantasztikus. En nem viselek a munkam miatt gyurut de ezt nagyon el tudom kepzelni az ujjamon.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép elegáns gyűrű!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!!!! Annyira elegáns!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, megértem a sóvárgást :-)

    VálaszTörlés
  10. Most már én is sóvárgok egy ilyen gyűrű után!!!
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  11. Nem csak a napsütés ragyogó de a gyűrű is tökéletes !!!

    VálaszTörlés
  12. Csodaszep ez a gyuru, nem csodalom, hogy sovarogtal utana!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűséges! Viseld egészséggel! :-)

    VálaszTörlés
  14. Mesés! Mint egy igazi antik remekmű! Én is szeretem Biloba mintáit, olyan finomak, nőiesen elegánsak!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép,egyáltalán nem látszik, hogy rossz volt a viszonyod a Biloba-mintákkal.:))

    VálaszTörlés
  16. Gondolhatjátok élőben milyen szép volt. Figyeltem ahogy fűzte, persze csak fél szemmel, tényleg csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  17. Szerintem álomszép!!! Én beleszerettem, s pont ezért szeretem a Biloba mintákat. Mert olyan kis törékeny, nőies ékszerek, sajátos és felismerhető stílusjegyekkel :) Puszka, N.

    VálaszTörlés
  18. Jaj, de nagyon szép!!!
    Nem csodálom, hogy magadnak is fűztél egyet :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!