... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 9.

Díjat kaptam


Beszter gondolt rám, amit ezúton is nagyon köszönök, Mivel lassan körbeér a díj, ezért virtuálisan küldöm minden erre járó kedves gyöngyitiszesnek.
Három dolgot kellene írnom magamról, lássuk:
1) ha ideges vagy dühös vagyok, imádok sportosan vezetni dübörgő zene mellett
2) ételek terén igen finnyás vagyok, sokszor döntöm el előre, hogy nem fog ízleni, ezért meg sem kóstolom
3) még mindig keresem önmagam (ha valaki megtalálna, szóljon :))







post signature


2 megjegyzés:

  1. Őszintén, igazán őszintén gratulálok Neked! Megérdemled, annyi szépet újszerűt alkottál nekünk!

    VálaszTörlés
  2. Muchas gracias por tu visita a mi blog.
    Te visitaré más a menudo.
    Köszönjük, hogy meglátogatta blogomban.
    Én látogat gyakrabban.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!