... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 28.

Játék - Giveaway



Köszönöm a hozzászólásokat a 180-as bejegyzésemhez. Sajnos, most úgy alakult, hogy nincs sok időm és nem volt időm könyvjelző alapot sem beszerezni, így mást találtam ki.

De jöjjön a játék!
A feltételek:
* hagyj itt nekem egy bejegyzést, hogy tudjam, szeretnél részt venni a sorsoláson (just leave a comment if you want participate in my giveaway)
Ennyi, semmi más. Megosztást, blogra kitételt nem teszem kötelezővé, de örömet szereznétek vele, ha megtennétek.

A nyeremény pedig egy gyöngyhímzett bross a kedvenc színeimben, remélem, Nektek is tetszik majd (the gift is this brooch) :


Sorsolni Valentin napon fogok, azaz február 13-án éjfélig lehet jelentkezni.
És megígérem, a 200-nál majd belecsapunk a lecsóba és lesz itt ajándék bővivel :))))))


post signature

67 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ! Szeretnék játszani !

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán a jó kis alkotás: van benne gombbehúzás, gyöngyfűzés... Nagyon ötletes és jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, tehát jövök, hátha...........

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök:))Nagyon szép ez a bross!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a 180-ashoz! Jöttem játszani én is. Csodálatos a brossod, gyönyörűek a színei!

    VálaszTörlés
  6. Széép! Én is jövök,és természetesen hirdetem is:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon helyes kituzo.Nekem errol egy malnas csokitorta ugrik be.
    A nyalmirigyeim felebredtek :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a bross! :) Nagyon szeretném! :)

    VálaszTörlés
  9. Szuper, tetszik és jövök! "belecsapunk a lecsóba" ez JÓ! :)

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék jelentkezni a játékodra! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretnék veled játszani. Nagyon tetszik ez a bross. Szépek a színei. :)))

    VálaszTörlés
  12. Én is jöttem! Nagyon-nagyon szép a bross, boldog lennék, ha én lennék a szerencsés. Ha mégsem, feltétlen meg foglak keresni!
    Gyere te is hozzám játszódni!

    VálaszTörlés
  13. A kedvem nekem is még jobban megjött a csodálatos brosst látván !!!!
    Természetesen én is játszani szeretnék !!!!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Gyönyörű ez a bross! Én is versenybe szállok érte! :)

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretnék egy ilyen gyönyörűségért játékba szállni.

    Gratula a kézügyességedhez!

    F. Edit

    VálaszTörlés
  16. Ildi csodás ez a kitűző! Nagyon örülök, hogy indulhatok érte!:-)))

    VálaszTörlés
  17. Szépséges bross, a színei tetszenek, nekem is süti ugrott be ahogy néztem :) Köszönöm hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  18. Szia. Szuper a kitűző. Jelentkezem én is!

    VálaszTörlés
  19. De klasz és vidám! Én is szeretném:$!

    VálaszTörlés
  20. Beállok a sorba én is!
    Jutka

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szuper ez a bross, megpróbálom, hátha nekem kedvez a szerencse, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Gyönyörű!!!!
    Jöttem játszani!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  23. Gyönyörűség!!! Szeretnék játszani! :) Köszi a lehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  24. Szééép!
    Szeretnék jelentkezni!
    Hirdetem blogomon.
    Szeretettel várlak hozzám is játékra! :))

    VálaszTörlés
  25. Ez gyönyörű...szeretnék én is bejelentkezni!

    VálaszTörlés
  26. NAgyon jó, az ötlet is:) és a megvalósítás is:)
    szeretnék játaszani

    VálaszTörlés
  27. Nagyon szép ez a bross!
    Köszi a lehetőséget, hogy játszhatok érte.

    VálaszTörlés
  28. Nagyon szép ez a bross, szívesen viselném:)

    VálaszTörlés
  29. Olyan kis szép! Mindenképpen jelentkezem érte!

    VálaszTörlés
  30. Természetesen nem hagyom ki a játék lehetőségét ezért a csodás brossért :)

    VálaszTörlés
  31. Naggggyon tetszik, jövök játszani én is!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  32. Jövök én is játszani,nagyon sz ép a bross...

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szépek a bross színei. Én is beszállok a játékba! :-)

    VálaszTörlés
  34. Én sem hagynám ki, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  35. Szia! Gyönyörű bross! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  36. Én is szeretnék részt venni a játékban ezért a szép brossért :)

    VálaszTörlés
  37. Jelenkezem ezért a tavaszi virágoskertért. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Én is jelentkezem a játékra.
    Blogomba is kitettelek:
    gablenmuhelye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  39. hűha!
    én is jelentkezem!
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  40. Hűűű, de szép! És én még nem jelentkeztem?! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  41. De gyönyörű! Én is jelentkezem!

    VálaszTörlés
  42. Szia! Szeretnék részt venni a sorsoláson! :) Nagyon szépek a munkáid! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  43. Szeretnék én is játszani és megnyerni ezt a szépséget!

    VálaszTörlés
  44. Annyira szép és letisztult, egyéni ez a kitűző, hogy szeretnék érte játékba szállni! Hátha... :-)))
    Nagyon tudnám szeretni!
    Köszönöm a játéklehetőséget!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  45. Szia! Jövök én is játszani! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  46. Jövök én is játszani, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  47. Szeretnék én is jelentkezni a sorsolásra. Nekem is a kedvenc színeim és különösen tetszik, hogy gyöngyHORGOLT darab. Én is horgolok. Reklámozlak: http://maminyomdokaiban.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  48. Szia,szeretnék játszani,köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  49. Nagyon szép!!!!! Gratulálok! Ha van kedved gyere hozzám is játszani :D!

    VálaszTörlés
  50. nagyon jól néz ki beneveznék a játékra

    VálaszTörlés
  51. Szeretnék én is játszani ezért a gyönyörű medálért!

    VálaszTörlés
  52. Nagyon szép!! Nagyon tetszik a színvilág is:)

    VálaszTörlés
  53. Ezek a kedvenc színeim! Kitenném a kabátomra és mosolyogva néznék rá. :)

    VálaszTörlés
  54. Nekem is tetszik!
    Márta
    Ercsiből

    VálaszTörlés
  55. Jövök én is játszani, nagyon szép a bross, remélem, egyszer én is tudok majd ilyet csinálni.

    VálaszTörlés
  56. Szeretnék én is játszani! Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  57. Nagyon szép.Föleg az a kis gomb tetszik a közepén.

    VálaszTörlés
  58. Szeretnék ezért a kis szépségért játszani!

    Üdv, Gabi

    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Jöttem játszani.:) Gyönyörű a nyeremény.:)
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
  60. Szia! Én is itt vagyok, szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!