... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 7.

Játékon kívül ...

... ilyet fűzök. Amikor nincs sem határidő, sem stressz. Csak a gyöngyök, meg én :)


Nem tökéletes, kicsit csiri-csáré. Meg tudná mondani valaki, megéri-e még hozzányúlni (bontani, újrafűzni), vagy gyöngyhímzett medálnál ezzel ne próbálkozzam? Mondjuk, nekem így is nagyon tetszik, éppen a tökéletlensége miatt. De a jövőre nézve bármilyen jó tanácsot elfogadok :))
Ami a lánc részt illeti, először csak egy sima vörösréz láncot akartam, de nehéz hozzá a medál és nem kényelmes úgy a viselése. Szóval, mást találtam ki, majd mutatom (de nem akartam elszalasztani ezt a gyönyörű napsütést a fotózáshoz).
Enikő, még egyszer köszönöm a csodás gyöngyöket, jó volt velük dolgozni.

18 megjegyzés:

  1. Mindent le lehet bontani...de minek?Ha Neked így is tetszik, akkor meg pláne!Nekem is tetszik...a színei egyenesen csodásak!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is így jó ahogy van, csak a Te szemed veszi észre hogy hol a bibi már ha van!Nekem nagyon tetszik és szép színekkel dolgoztál!

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszik amit a gyöngyökkel csináltál, hogy ámulok!
    Ezek a gyöngyök nagyon jó kezekbe kerültek!
    Vétek lenne lebontani!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik! Feltétlenül botsd le és fűzzél újat, ha már egyszem gyöngyöd sem lesz otthon és nagyon vágyol egy kis fűzögetésre, de csak akkor!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűség! (Bővült a listám :) ) és ha bejön, amire gondolok, hogy milyen lánca lesz.... csúcs!

    VálaszTörlés
  6. Ez így jó, ahogy van. Miért is kellene mindig mindennek tökéletesnek lennie?
    Ez kézzel készült, abban pedig az a szép, hogy néha vannak "hibái"...
    :)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Nem is csiricsáré, szerintem szuper! Kíváncsi vagyok a láncmegoldásra is!

    VálaszTörlés
  8. Személy szerint a bontással semmi bajom, képes vagyok akárhányszor bontani-újrafűzni. Sosem veszi el a kedvem, mert a fűzés maga az ami örömet okoz, nem az "eredménye" - persze azért örülök, ha tetszik is amit készítek :) Ez a szépség viszont se nem hibás, se nem csiri-csáré, hanem gyönyörű! Ráadásul gyakorlatilag bármilyen színű felsővel viselhető - legalábbis én felvenném bármihez :) Kíváncsi vagyok a láncára!

    VálaszTörlés
  9. Sokat szoktam kotni csak ugy a csaladnak. Karacsonyra is mindenki megkapta a magaet ( je nem is fenykepeztem le oket)
    Minden alkalommal sikerul valami bibit becsusztatni a kottott cuccba es akkor jon a Shakespeare dilamma " bontani vagy nem bontani , ez itt a kerdes" Termeszetesen nem bontok, mert szerintem is ha van egy icipici bibi benne az direkt szep es nem nez ki gepi kotesnek :))
    Ami a medalokat illeti, nincs ezeknek semmi bajuk SOT nagyon is szep mindketto. A szinei csodalatosak es a kidolgozassal sincs semmi baj.
    Kivancsi vagyok milyen lancot keszitesz hozza majd:)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem így szép ahogy van!!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is gyönyörűszép!!! Nem szabad bántani!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  12. Ildi !!!
    Igen ezt az érzést én is szeretem érezni, nekem is nagyon rossz amikor határ időre kell készíteni egy uncsi darabot !!
    Szuper jó lett !!!Ezen az ollónak nincs helye !!

    VálaszTörlés
  13. Ne nyúlj hozzá!!!! Gyönyörű ez a medál így, ahogy van!

    VálaszTörlés
  14. Nem foglalkoztam még gyöngyhímzéssel, de én biztos nem bolygatnám meg, hisz gyönyörű!!! Kíváncsian várom a lánckreálmányt is hozzá :)Puszka, N.

    VálaszTörlés
  15. Nekem ez egyáltalán nem csiricsáré! Ez gyönyörű!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!