... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 1.

Még egy kis karácsonyi ...

Hihetetlen módon tudok belelkesedni dolgokért. Majd időnként ugyanilyen gyorsan ábrándulok is ki.

Így voltam a most hódító bőr karkötővel is. Megláttam az első darabokat, Te jó ég!, ilyen nekem is KELL. Ahogy Kriszta blogjában megjelentek a bőrök, már vásároltam is. Nem is egyet. Beszereztem az utlresuede-t, a fém alapot, majd ahogy Babra tanfolyamot hirdetett, már jelentkeztem is (tényleg én voltam az első :)). Javában nézegettem az Egyedigyöngynél kapható kabosonokat, amikor valami motoszkálni kezdett bennem. Hisz én nem is hordok karkötőt. S nem azért, mert ne lenne, van. Csak idegesít. Nomármost, ha nem hordom, akkor mit is akarok én kezdeni egy ilyen karkötővel? Ööööööööööööö. Az áthidaló megoldás persze kézenfekvő - készíthetek másnak ilyet, az alkotás öröme az enyém (az így készült karkötőt mutattam itt).

Csakhogy mi legyen a többi bőrrel? Kidobásról szó sem lehet! Elajándékozás? Hááát ... olyan szépek ... nem, nem, ezek valamiért hozzám kerültek, csak arra várnak, hogy mit kezdek velük. Az első ötlet egy iPhone tok volt a párom részére. Kézenfekvőnek tűnt a dolog: most tanultam meg varrni (micsoda nagy szavak ezek egy kétórás tanfolyammal a hátam mögött! :)), egy mobiltok egyszerű, semmi flikk-flakk. Párom már úgyis régóta mondogatja, szüksége lenne rá, karácsonyi ajándéknak remek lesz. Az egyetlen nehézséget az okozta, hogy meg kellett várnom, míg Ricsi nincs otthon (mint utólag kiderült, azért ez is kihívás volt ám!). Alkalom született, varrógép elő, bőrök asztalra, bélésnek szánt anyag ki a táskából, mérőszalag, olló, cérna, munka kezdődhet. Nem mennék bele a részletekbe, de annyit bizton állíthatok, a varrás nem könnyű műfaj. Bőr varrása meg pláne nem az. Ilyen lett a végeredmény:
Csak két baja van:
1) a végeredmény a mérések ellenére sem elegendő egy iPhone számára. Mondhatni, a szabásról és ráhagyásokról még utána kell olvasnom a szakirodalomban :)))) Viszont a céges Nokia telefonja éppen elfér benne :)
2) ezt inkább mutatom
Mindenki látja, hogy elszabtam, igaz?
            
Újabb fejtörés következett, ezt így mégsem rakhatom a fa alá. Ekkor jött az isteni szikra! Mandzsettagombok
Nemrégiben vettem egy gomb behúzó kézikészüléket, mert ez is izgatja a fantáziám egy ideje. Csak mandzsetta alapot kell szereznem és jöhet a gyártás. Minden fázis tartogatott meglepetést, de a végeredmény kárpótolt (és Ricsi is nagyon örült):

Ha már gombok, akkor mutatom Andi barátnőmnek készített fülbevalót is. Prototípus, rajta tesztelem a technikát (mert ő simán meg fogja mondani, ha kijön a szerelőpálca, vagy ilyesmi :)) - fém gombokat vontam be barkácsfilccel

S végül két ajándék, amit viszont már én kaptam:
* sokat emlegetett Andi barátnőmtől kaptam, ő készítette nekem ezt az üveg szettet - ezek a színek közel állnak a szívemhez


* Nővéreméktől pedig ezt kaptam:
Amióta használom, fogalmam sincs, hogyan tudtam élni nélküle :))))

6 megjegyzés:

  1. A tokról csak annyit lesz ez még jobb is.
    A gombokról csak annyit, hogy a kékség most is a fülemben fityeg (KÖSZÖNÖM) a bőr bevonatos meg egyszerűen tökéletes!
    A szettről csak annyit, hogy nagy kő gurult le a szívemről... annyira örülök, hogy tetszik!
    Az ollóról csak annyit, azt mondtad már van neked (ezért nem sütöttem azt el ajándéknak). :)

    VálaszTörlés
  2. Ollóm van ilyen:)a szettet kicsit irigylem:(a gomb behúzót jó tudni hogy neked van ilyen,és a bőr tok most ilyen a másik majd pont méretes lesz!

    VálaszTörlés
  3. Először is BUÉK neked. Aztán pedig nagyon irigyellek ezért a kisollóért. Nekem ilyen kincs szerepet jelen pillanatban egy bőrvágó kisolló tölti be, mint pontos damilvágó :))) De azt hiszem előbb-utóbb nekem is lesz ilyen - vagy hasonló :)

    Bőrtok - azt szokták mondani - egy csecsemőnek minden vicc új. Neked most az új vicc a varrás. A legközelebbi tuti, hogy sokkal jobb lesz. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa ez az olló! Boldog Új Évet kívánok!:)

    VálaszTörlés
  5. Régen jártam Nálad, mert egy betegség sajnos levett a lábamról, ezért most kívánok Neked és szeretteidnek nagyon boldog, békés új évet!!!

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajándékokat kaptál és készítettél!!!
    BÚÉK!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!