... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 17.

PIF - másodszor



Ismét jelentkeztem egy PIF játékra, ezúttal Krisztinánál.



A feltételek a következők :
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra, kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő). 
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem.



Van jelentkező?
post signature

5 megjegyzés:

  1. Ildi, én bizony bevallom, örömmel vennék egy ajándékot Tőled! Sosem csalódom bennük! Így jelentkezem Nálad, és hirdetem a blogomon, hogy meglegyen a folytatás!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem az ékszereidet, ez egy kihagyhatatlan lehetőség! Szeretnék jelentkezni a játékra. Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szelini! Tudnál egy e-mail címet küldeni, ahova írhatnék Neked?

      Törlés
  3. Sose neveztem még PIF-re, de most annál nagyobb örömmel teszem :) Büszkén viselnék valamit Tőled, hisz imádom az általad készített ékszereket :) Pusza, N.

    VálaszTörlés
  4. Lányok, ez igen gyorsan ment, nagyon köszönöm nektek! Írok mailt.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!