... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 28.

Szerencse gyereke



Többszörösen is :)
Egyrészt Edit játékán nekem kedvezett a szerencse és ezt a gyönyörű textil tároló lehetett az enyém:
Engem ez a levél mintázat teljesen lenyűgöz ...
Érdemes körülnézni Edit blogjában, gyönyörű dolgokat készít és aki a varrás iránt érdeklődik, sokat tanulhat tőle.



S ha itt jól kigyönyörködtétek magatokat, ajánlom, látogassatok el Edit fiának a blogjára is, amit itt találtok. Aki álmodozott volna már luxus hajóútról, de elérhetetlennek tűnik, az lelkesen tarthat Ricsivel, akitől bepillantást nyerhetünk egy ilyen hajó életébe.

No, nem utasként, hanem a kulisszák mögé pillanthatunk. Szerintem így még érdekesebb. Jó szórakozást hozzá!


A második szerencsém az Egyedigyöngy áruház játékán ért, a vásárlásomnak megfelelő értékben választhattam még hozzávalókat. Nehéz volt választani, elhihetitek. Majd mutatom, mik készülnek belőle. Kriszta, ezúton is nagyon köszönöm!

post signature

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok, tényleg szupi a nyereményed. Nekem is tetszik!
    A hajós blogért meg külön köszönet!!!

    VálaszTörlés
  2. Kétszeres köszönet! Nagyon aranyos vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!