... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. január 8.

Utó-karácsony

Szilvi minden évben meghív minket egy kis örömködésre. Az a szokás, hogy mindenki készít valami apróságot ajándékba, ami érkezéskor egy nagy kosárba kerül, cserébe tombolajegy jár. Majd ezeket az ajándékokat kisorsolja köztünk.Mindenki hoz - mindenki kap, de ritkán tudni, kitől.
Én ezt készítettem:

Minta: Vezsuzsi - T.K.Gedeon
Meglestem, ki kapja, úgy láttam, örült neki :)

Amit pedig én kaptam:
Drága, Titkos Ajándékozó, nagyon-nagyon köszönöm ezúton is, gyönyörű!
Ez Szilvi ráadás ajándéka volt. Nem vagyok egy nagy karkötős, de azt hiszem, ezt fogom hordani :)) Remek példája annak, hogy néha a kevesebb sokkal több.
De itt még nincs vége. Ha valaki visz üdítőt, sütit, azért is tombolajegy jár. Ez a húzás már valóban tombola jelleggel zajlik, azaz csak az nyer, akinek kedvez a szerencse. Hát, nekem kedvezett, nem is akárhogyan. Már tavaly is nagyon sóvárogtam egy ilyen után, most valóra vált:
Sajnos a fényviszonyok nem túl jók ma fotózáshoz, így a csillogásuk annyira nem jön át. Nézegettem ezt a képet és egy dal jutott eszembe: "Egy kis édes félhomályban mennyi-mennyi-mennyi titkos vágy van ..." :)))))))

Szilvi, ezúton is köszönöm a szervezést, a fáradozást.

9 megjegyzés:

  1. Szépet adtál, szépet kaptál, fantasztikusat nyertél :))) Tetszik ennek a hangulatos kis összejövetelnek az ötlete is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szepet keszitettel es nagyon szepet kaptal. A nyeremenyed pedig fantasztikus klassz.
    Irigyellek..na nem az ekszerek miatt hanem hogy ilyen kis tarsasag van nektek.

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru az is amit adtal, az is amit kaptal! Gratulalok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes összejövetel! Mennyi gyönyörű ajándék, és az a doboz, amit nyertél, irigykedem!!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Csodás ajándékok!És a tombolanyemény pedig busás:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szupi kis utó-karácsonyi játékotok van, s szerintem csodaszépet adtál-kaptál! Nem beszélve a tombolás nyereményedről!!! Igen szerencsésnek mondhatod magad :)
    Nagyon jól esett nálam hagyott commented :) Aranyos vagy, írok majd mailt a napokban :) Addig is sok puszi, N.

    VálaszTörlés
  7. Jól láttad, tényleg tetszett és még mindig nagyon örülök neki! Még egyszer köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!