... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. február 6.

Könyvjelző ajánlóval

A könyvjelző egy kedves barát születésnapjára készült 

(igen, időközben sikerült beszereznem könyvjelző alapot, így a 200-as játékon lesz könyvjelző nyeremény, ennyit elárulhatok :))
Minta: Peetje - ""La Double""
A könyv csak illusztráció, csak azért használtam, mert így jobb volt fényképezni. (Egyébként nagyon büszke vagyok magamra, mert ez a könyv több, mint 600 oldalas és látjátok, már hol tartok? Ez igazán szép teljesítmény tőlem :))
Steve Berry - A Templomosok öröksége c. könyvét ajánlom mindenkinek, akinek 
* van ideje olvasni, mert letehetetlen :)))
* szereti a krimiket
* szereti a történelmi rejtélyeket
* nem bánja a kincsvadászatot

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a könyvjelződ!

    VálaszTörlés
  2. Szuper a könyvjelzöd!!!
    Mivel imádok olvasni, megszerzem ezt a könyvet :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a könyvjelződ! De mikor csináltad, ha már ennyit elolvastál a könyvből?

    VálaszTörlés
  4. Szép! És én is azt szerettem volna kérdezni, mint Éva. :)
    Amúgy sorstárs, mert én meg Fejős Évát nem teszem le egy ideje....most tartok a 3. könyvénél...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a könyvjelző! A könyv is érdekes lehet, szeretem a kincsvadászos filmeket, gondolom könyvben se lehet rossz!:)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett ez a könyvjelző!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett a könyvjelződ!!És biztosan a könyv sem rossz, bár én más jellegű könyveket szeretek olvasni, de lehet, hogy egyszer egy ilyenre is rászánom magam!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!