... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. február 17.

Stresszűző

Az úgy volt, hogy hétfőn a főnököm közölte velem, pénteken lesz egy megbeszélésem. Egy igen fontos megbeszélésem. Eleinte jól bírtam, de ahogy teltek a napok, egyre jobban eluralkodott rajtam a stressz.
Tegnap este már igazán éreztem, hogy kezdem elveszíteni a fonalat és az idegek átveszik a hatalmat felettem. Tudtam, hogy kezdenem kell magammal valamit, vagy baj lesz. Ránéztem a gyöngyeimre. Napok óta nem fűztem. Ahogy nézegettem a kását, a swarit, a rivolit, eszembe jutottak Bea szavai: "elkezdek fűzni és előbb-utóbb lesz belőle valami". Hm. Fogtam hát a tálcát, magam elé vettem és elkezdtem fűzni. Csak úgy, minta nélkül. Fűztem és bontottam, újrafűztem, megint bontottam. Íme a végeredmény:

Ha valaki úgy érzi, az ő mintáját sikerült megfűznöm, kérem, jelezze.
Hullámos lett, de ... 
Megbeszélés megvolt, akkor jöjjön most a lazítás


18 megjegyzés:

  1. A feszültség egész jól hatott rád, szép lett! Akkor most pihenjél hétvégén sokat!

    VálaszTörlés
  2. Szépséges ez a medál! Remélem, jól sikerült az a megbeszélés:-) Jó lazítást kívánok a hétvégére!

    VálaszTörlés
  3. Jótékonyan hatott Rád a stressz, mivel ez csodaszép lett! Remélem, a megbeszélés is sikeres volt!

    VálaszTörlés
  4. Olyan jó, hogy egy alapvetően negatív kiindulópontból ilyen szépség születhet. És hullám ide vagy oda, végül is az számít, hogy átalakítottad a negatív energiákat pozitív élménnyé. Ráadásul a végeredménynek mi is tanúi lehetünk, és ez nagyszerű!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy ,Én is szoktam ez az igazi stresszoldó!!!:)))Nagyon jól sikerült darab!!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy hatással lehettem rád! :))) Szép lett a medálod, még akkor is, ha egy kicsit hullámos! (Bár ez a képen nem látszik.) Ezek után biztosan jól sikerült a megbeszélés is. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. hehe, akkor nem leszek piszok és nem kérem el a mintát. :)
    Szépség mandala..nagyon tetszenek a színei.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Nagyon tetszik! Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy stresszes helyzetben le kell ülni fűzni.

    VálaszTörlés
  9. Ha a megbeszélés is ilyen jól sikerült... :-)

    VálaszTörlés
  10. Én nem látom, hogy hullámos....viszont gyönyörű!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett! A színei és a kidolgozása is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen elűzted a stresszt!!És lila,a kedvenc színem!!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű lett!!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett a medálod:-) És a zenei körítés sem semmi hozzá :-)

    VálaszTörlés
  15. Rendkívül csodás medálka kerekedett ki a stresszelűző projectedből :) Már a Facebook-on is ámulatba ejtett ez a medálkád, s most megint :) Annyira összehangoltak a színei és annyira szépséges!!!
    Remélem a pénteki megbeszélés is ilyen pozitív eredménnyel zárult!!!
    Puszka, Niki :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!