... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. február 4.

Szombat esti zene

Új sorozatot indítok, aminek semmi köze a gyöngyök, annál inkább hozzám. Szombat esti zene néven fog futni és olyan zenéket szeretnék megmutatni, amik közel állnak a szívemhez.

Ha visszatekintek, az életem meghatározó korszakait nemcsak iskolák vagy munkahelyek alapján tudom meghatározni, hanem pasik alapján is. No nem azért, mert oly sokan lettek volna, hanem mert mindannyian adtak valami igazán fontosat és maradandót. Zene terén mindenképpen.

Az első, amit megmutatok, nem volt szerelem első hallásra. "Na, ne mondd már, hogy neked ez tetszik ??!!" Aztán Moby valahogy mégis belopózott a szívembe (miközben ezzel párhuzamos a pasi távozott onnan). Nem állítom, hogy populáris zene lenne, de van varázsa, az egyszer biztos. 



3 megjegyzés:

  1. Remek ötlet! Várom a folytatást. Egyébként miért van az, hogy Mobyt főképp pasik hozzák be életünkbe? Merthogy nálam is ez a helyzet... :-)

    VálaszTörlés
  2. Erdekes zene ..Lemaradtam , nekem egyik pasi sem hozott az eletembe semmilyen zenet, mert tobbnyire en dominaltam es ha a pasinak olyan zene tetszett ami nekem nem akkor az nem volt jo :)))
    Egyebkent nagyon jo otletnek tartom es varom a folytatast, ez egy jo alkalom arra hogy jobban megismerjunk teged , a szemelyiseged:)
    A zene sokmindent elarul az emberrol :)

    VálaszTörlés
  3. Én is kiváncsi vagyok a folytatásra! Egyébként amióta meghallgattam itt nálad Stacy Kent-et, azóta folyton őt hallgatom!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!