... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. február 19.

Szombat esti zene

Ami ezúttal nem szombati, hanem vasárnapi :)

Eagle Eye Cherry nevével akkor találkoztam, mikor párom autójába először beültem. Ez is szerelem lett, első hallásra. Akkoriban ő sokat járta az országot egy projekt kapcsán, többet volt távol, mint itthon. Könnyebb volt elviselni a hiányát úgy, hogy otthon ugyanazt a zenét hallgattam, mint ő az autóban. Mintha a zene láthatatlan hídként kapcsolna össze minket. 
S mint gyerekkorom utazós zenéje az Alphaville, úgy lett a mostani életünk utazós zenéje Eagle Eye Cherry. Bátran ajánlom mindenkinek.


2 megjegyzés:

  1. De jó kis zenét nyom ez a Sasszemű!

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem őket, de nekem is tetszik ez a szám amit felraktál. Olyan hosszú, nyugis útra való zene - tényleg "utazós" zene :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!