... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. március 4.

Babalátogatóban jártunk



Egy nagyon kedves baráti párnak decemberben született meg kislánya, Dalma. Tegnap sétáltunk velük egy nagyot a Margit szigeten. Babanézőbe azonban az ember nem megy üres kézzel. Tőlünk ezt kapta a csöppség:

Ihletadók: Viktart, Fércművek, Zazálea
 







Őszintén szólva, nagyon büszke vagyok erre az alkotásomra, mert olyan lett, amilyennek megálmodtam.
post signature

10 megjegyzés:

  1. De aranyos! Gondolom, nagy volt az öröm!

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak a figurák, különösen ezekben a vidám színekben. Biztosan örültek neki:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos vidám darab,nekem a bagoly a kedvencem!!Nagyon ügyes és kreatív vagy!!

    VálaszTörlés
  4. Még mindig a bagoly a nyerő! Szuper ajándék, nagyszerű kvitelezésben. Büszke is lehetsz magadra!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos ajándék! Szép vidám színei vannak biztos fogja a pici figyelni. Nekem is a bagoly a kedvencem, de a többi is szép!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon szép, ötletes és kedves ajándék!!..nekem is a bagoly a kedvencem!
    :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon édes, ötletes! Biztosan örültek neki!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon édes, ötletes ajándék!!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tündéri ez a meglepetés!Gondolom, örültek neki nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!