... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. március 10.

Szombat esti zene

Amikor külön költöztem a szüleimtől és ráléptem az önálló élet rögös és számlákkal kirakott útjára, bizony még igen drágának számítottak a cd-k. Újdonság volt. Már egy ideje megvolt a hi-fi tornyom, de sokáig képtelen voltam rászánni magam, hogy 4-5000 Ft-ot kiadjak egy cd-re (1999-ben jártunk akkor!). 
Aztán döntöttem és végül Whitney Houston My love is your love albumára esett a választásom. Azóta sem bántam meg. 


Milyen kár, hogy már ő is itt hagyott minket!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis zenéket válogatsz hétről hétre! Boldog névnapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Ildi !
    Utólag is boldog névnapot !!!
    Jó kis zenét választottál !
    Tetszik !

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!