... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. április 7.

Szombat esti zene

Mikor Leonard Cohen legutóbb Budapesten járt, mi is kint voltunk a koncertjén. Feledhetetlen élmény. Ez az apró, idős bácsika órákon át énekelt, mi meg csak ültünk, a lábunk a zene ütemére nyomta a tam-tamot, a kezünk a folyamatos tapstól a végére már vörösben úszott. Élmény volt, minden szempontból.

Ma olyan dalt választottam tőle, ami kicsit talán még az ünnephez is illik:



Minden évben egyszer, Húsvétkor megsütöm a diós kalácsot. Foszlós, nem túl tömény, éppen annyira diós, amennyire kell. Minden alkalommal szinte leparkolok a sütő előtt és azon drukkolok, hogy ki ne "másszon" a tepsiből, akkorára tud nőni. Szeretjük :)


Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. A diós kalácsod eszméletlen jól néz ki!!! Biztos nagyon finom is! Szerintem jobb zenét nem is választhattál volna a mai napra! És az új profilképed is nagyon tetszik! :) Boldog Húsvétot!

    VálaszTörlés
  2. A halleluja az egyik nagy-nagy kedvencem. Akár órákig is képes vagyok elhallgatni.

    A kalácsod nagyon guszta.

    A megváltozott profilképed pedig szuperjó! :)

    VálaszTörlés
  3. Úúú, de guszta ez a kalács...kedvet kaptam én is egy kalács- sütésre!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!