... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. április 14.

Szombat esti zene

Miután ma nem volt a legszebb idő itt nálunk (szitáló eső, a legutálatosabb, ami szinte észrevétlenül nedvesít át mindent), gondolatban elkalandoztam melegebb tájakra. Teszem ezt most zenében is :)

Életem legelső repülőútja Mexikóba vitt. Kalandos volt, minden megtörtént, ami repülőúton megtörténhet (szerintem éppen elég, ha csak annyit mesélek, hogy a repülőút végén ott álltunk Acapulcóban hajnali 1/2 1kor a reptéren, csizmában és nagykabátban, a 32 fokban, csomagjaink valahogy más gépre kerültek fel, senki sem várt ránk és csak nagy könyörgés árán engedték meg a biztonsági őrök, hogy a reptéren töltsük az éjszakát.) 
Acapulco ... nos, azt nem tudnám mondani rá, hogy csodálatos volt, de fantasztikus a tengerpartja, ez tagadhatatlan. Azért nem repülnék érte még egyszer 18 órát.

Erről az egy hétről mindig a következő dal jut eszembe, ami akkoriban nagy kedvencem volt:




Szép estét mindenkinek!


5 megjegyzés:

  1. He, he, jó kis kaland lehetett!Azért biztosan mosollyal az arcodon gondolsz vissza ezekre az emlékekre!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van elmenyem Acapulcot illetoen.Nem voltam meg soha ott. Foldrajz tudasom elegge hezagos ezert fogalmam sem volt tizeneves koromban hogy hol van Acapulco.
    Imadom a zenet ezert ez a kis dalocska

    http://www.youtube.com/watch?v=ww76NMpYcsE&feature=related

    bennem mindig egy edes kis olasz falucska rajzolodott ki a dal hallgatasa kozben. Aztan megtudtam hogy Acapulco nem egy pici olasz fdalucska :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon aranyos :) Volt ilyen velem is, ne félj!

      Törlés
  3. Biztos szuper volt! Én sem ültem még repülőn, de nem is szeretnék!:)
    Inkább megyek kocsival!:)

    VálaszTörlés
  4. Én azóta sokat repültem már, szebbnél szebb helyekre jutottam el, szerencsés vagyok. Picit félek a repüléstől, de magam az élmény fantasztikus, szeretem.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!