... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. május 6.

Adok - kapok

Jó pár dologgal el vagyok maradva, igyekszem összekapni magam és kezdem a sort:

A héten megérkezett Krisztinától PIF ajándékom. Sajnos csak ma volt időm sebtiben fotózni, így a kép nem a legjobb, az életben sokkal szebbek a fülik és a könyvjelző is. Nagyon köszönöm!


Andi barátnőm születésnapjára készítettem én is egy könyvjelzőt, kapott egy kabosont, amit az Ásványvárból szereztem be és varrtam neki egy kis szütyőt a gyöngyhorgoláshoz (a képeket tőle csentem :)




4 megjegyzés:

  1. Ildi !!!!
    Csodás ajándékokat kaptál és küldtél !!!
    Mindkettőhöz gratulálok !!!!!

    VálaszTörlés
  2. Húúú, Ildi az a füli...na azt meg kellene egyszer csinálnunk, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Használd sokáig egészségben! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!