... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. május 21.

Csálé Asszonyság

Mostanában, a munkám miatt, úszom mindennel és fűzni sincs igazán időm. Mivel egy egész nyakláncra nincs időm, gondoltam, úgyis bőven van mit befejezni, hát, választok egyet. Annyit pakolgattam már ezt a medált ide-oda, hogy végül ennek fűztem láncrészt. 
Elégedett vagyok. Mármint a mintával. A fűzéssel ... mikor készen lettem, vettem észre, hogy nem annyira figyeltem a szélső szemekre, egyik-másik bizony csálén áll. Nem volt kedvem bontani, ráadásul így még jobban megy a medálhoz :)))

16 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Ildi, szerintem remek lett! Ezt a lánc megoldást majd beszéljük át jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem így is nagyon tutin néz ki! És nagyon szép a fénykép, tetszik a háttér és a keret :)
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép, a színe meg valami mesés, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Így lett tökéletes, ahogy van! Nekem is tetszik a kép és a háttér!

    VálaszTörlés
  6. Én nem látom csálénak, szerintem nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik, én nem látom csálénak!:)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem semmi gond vele :) Tapasztalataim szerint egy-két gyöngyszem akkor is kifordul, ha nagyon odafigyelsz. Szerintem ez így, ahogy van, gyönyörű! Különösen ez a türkiz-ség varázsol el nagyon :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a lánc megoldás nagyon jó 5let!
    Tökéletes párosítás a medállal!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!