... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. május 3.

Erdély

... beszámoló képekben
Medve cseppkőbarlang - medvével nem találkoztunk :)
Torockó - a világörökség része
Székelykő - most nem másztuk meg, talán legközelebb
Rozsda szakadék felé, a havas erdőből kilépve krókuszmező
Tordai hasadék

Tordai sóbánya - fantasztikus látvány, aki arra jár, ne hagyja ki!
Tolvaj tető

Hargitafürdő - a szállás

Szent Anna tó - gyönyörű
Csíkszereda - Makovecz templom

templom belső - elemi erővel hat
Csíksomlyó - Golgota. Felmentünk, szépen, lassan, megadva a módját. Tényleg úgy éreztem,  megtisztultam.


Csíksomlyó - Golgota tetején Salvator temploma
Békás szorosnál
A szorosban 

Segesvár - a várkapu
segesvári hangulat

Déva vára - "hol vár állott, most kőhalom"

10 megjegyzés:

  1. Csodálatos fotók és mennyi-mennyi élmény. Köszönöm az összefoglalót. Nekem is segít emlékezni.

    VálaszTörlés
  2. Csodás élményeket ad vissza ez a sorozat! Sok ismerős, visszaköszönő képi élményt kaptam, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű helyeken jártatok, fantasztikus élmény lehetett!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű képek! Csodaszép hely!
    Még sosem jártam ott, de június végén megyek!

    VálaszTörlés
  5. Profi képek! Megyek menteni. :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy itt jártatok a környékünkön!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép képeket hoztál!Én Tordán születtem,most elkapott a honvágy:)Örülök,hogy ilyen szép helyeket láttál!!A Tordai hasadék kedvencem,és Segesvár(bevallom ott csak átutazóban jártam)

    VálaszTörlés
  8. Rendkívül gyönyörű helyeken jártatok!!! De jó, hogy megosztottad ezeket az élményeidet is velünk :) Millió puszka, Niki

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!