... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. május 7.

Mosoly - ma kétszer is

Elkészültem a játékom meglepetés ajándékával. Mivel Szilvinek sokat kellett várnia rá, úgy gondoltam, megérdemli, hogy valami igazán egyedit kapjon. Vasárnap reggel fejeztem be és mivel tegnap amúgy is a környéken jártunk, gondoltam, személyesen adom át, legyen még nagyobb a meglepetés :) Nos, meglepetés aztán volt, mert a csöngetésre senki nem válaszolt. Hirtelen ötlettől vezérelve bedobtam az ajándékot a postaládába. Amikor ma reggel felkeltem és láttam, hogy esik az eső, az az érzésem támadt, mégsem volt olyan jó ötlet. És mikor a postaládámban semmilyen üzenet nem volt Szilvitől, már tudtam, hogy hibáztam. Aztán délelőtt megjött a várva várt üzenet. Mosolyogtam rendesen, mert nemcsak az esőt úszta meg a kis csomag, de még sikert is aratott. Róla lenne szó:
Saját ötlet alapján

Szeretem ezt a gyűrűt, gyakran van rajtam. Valaki addig-addig szemezett vele, míg végül csak kért egyet magának, fekete-ezüst színekben. A csillogó szemek láttán tudtam, hogy ezt is sikerült eltalálnom. Ilyennek álmodtam meg:
Minta: Audrey

18 megjegyzés:

  1. Én is mosolygok rendesen. :) A medálod nagyon tetszik! előbb-utóbb bele kell jönnöd majd a mintarajzolásba. :) És tessék mondani olyan kép nincs amin a fityegője is látszik? Tudod, tanulnom kell!!! A gyűrű szépséges lett!

    VálaszTörlés
  2. Két rohanás között Ricsit kértem meg, hogy fotózzon. Képzeld, készült jó pár olyan kép is, ahol a medál a hátulját mutatja :)))))))))) Azt mondta, hogy szerinte az is szép és ezért forgatta.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szép lett :D

    VálaszTörlés
  4. Csudajó lehet egy ilyen gyönyörűséget találni a postaládában! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő gyönyörű!!! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ékszerek! Természetes, hogy sikert aratott az a gyönyörű medál! Csodásak a színei!

    VálaszTörlés
  7. Ildi !!!!
    A gyűrű is tetszik de a medál borzasztóan megérintett a csodálatos szépségével !!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Csudajó érzés is volt a postaládában találkozni vele!
    Köszönöm szépen Ildi mégegyszer!
    (Nagy sikere volt az oviban...:))

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép a gyűrű is, de a medál különösen gyönyörű!!
    Nem csoda, hogy nagy sikere volt!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  10. A medálodtól teljesen oda vagyok...valami fantasztikus szépség lett!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő szuper lett!
    A medálod különösen tetszik!!!

    VálaszTörlés
  12. Mindketten csodásak, de a gyűrű méginkább lenyűgöz :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!