... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. május 23.

Újabb két pipa a listámon

Határozottan haladok, előbb-utóbb minden elmaradásom teljesítem, még egy kis türelmet kérnék :)

Viszont akkor mutatom, amivel elkészültem:
1) ehhez a barna bogyóhoz kértek egy ilyen gyűrűt. A nehézséget az adta, hogy nem találtam olyan színű delicát, mint a kása (metal iris brown) és valójában hasonlót sem nagyon, így arra gondoltam, akkor fűzöm 15/0 kásából. Így viszont picit variálnom kellett a mintával, de sikerült és nagyon büszke vagyok magamra.



2) Ewa-nak mindenképpen szerettem volna valami meglepit adni születésnapjára. Annyi mindent kaptam már tőle, igyekeztem hát örömet szerezni. Gyöngyös dolgot nem akartam, valami máshoz nyúltam. A selyemfestés eddig mindig bejött, szeretem ezt a technikát, nagyon látványos dolgokat lehet alkotni viszonylag egyszerűen. Most sálat festettem, imádom ezt a két színt együtt:

Ewa, utólag is nagyon boldog születésnapot!

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép a medál és a sál mesés

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett a gyűrű, csodálatos munka! A sálak pedig álomszépek!

    VálaszTörlés
  3. A gyűrű nagyon jó lett, én sötétre festettem volna előtte az alapot, de így is csodálom, hogy át tudtad variálni a mintát!

    A sál nagyon szép!... (még én is tartozom Ewa-nak..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel a bogyóban is arany színű golyó van (és egyébként van hozzá füli is, csak azt elfelejtettem lefényképezni, de annak a közepén is arany tekla van), így az tűnt stílszerűnek, ha a belső itt is arany :)

      Törlés
  4. Nagyon KÖSZÖNÖM!!!Fantasztikus darab!Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Szeretem a kéket és a zöldet együtt, szép lett nagyon! A gyűrű is tetszik!

    VálaszTörlés
  6. A gyűrű és a sál is nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a sál, nagyon tetszik! A gyűrű is aranyos!:)

    VálaszTörlés
  8. EZ is, AZ is nagyon szép! :))

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos ez a gyűrű.... a sál egyenesen fantasztikus...gratulálok...nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!