... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. június 6.

Angyalok hada

Az életem egy nehéz időszakát élem. A céget, ahol dolgozom, megvásárolta egy másik cég. Rengeteg a bizonytalanság, mi lesz, hogy lesz. Így aztán búcsúzom az osztályomtól is. Mindenképpen szerettem volna adni valamit, de hát ... sok időm nagyon nincs most (ez látszik a blogomon is, asszem).


Remélem, angyalkáim szerencsét hoznak nekik. Ahogy láttam, örömet már hoztak :)


5 megjegyzés:

  1. Hát, igen, tényleg nehéz... Tarts ki, biztosan jóra fordul minden! Én mindenesetre szorítok neked!

    VálaszTörlés
  2. Szép gesztus volt tőled....kicsit szomorúra sikeredett ez a bejegyzés......fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  3. Kívánom, hogy alakuljanak úgy a dolgaid, ahogyan Te szeretnéd!

    VálaszTörlés
  4. Sok erőt és türelmet kívánok, és persze azt, hogy a végén minden a helyére kerüljön, jóra forduljon:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cukik!:)
    Küldtem neked e-mailt, segítséget kérnék egy ügyben!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!