... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. július 25.

Rita játéka - 14. s egyben utolsó ajándékom

Ezúttal Kata volt soron, tőlem ezeket kapta:

A medál két oldalas:
egyik oldal

másik oldal
Kedves Kata, ezúton is nagyon boldog születésnapot!


Ezennel a játék, számomra, véget ért. Mármint a küldés része, hisz a csoportomban lévő mind a 14 kedves játszótársnak készítettem ajándékot. Meg kell mondanom, minden egyes csomagküldés igazi izgalom: vajon tetszik-e az alkotás? Vajon eltaláltam-e színt, méretet, formát?

De ... talán a legizgalmasabb része még csak most jön: legközelebb már én leszek a szülinapos :))))))))))))

Akinek kedve támadt kipróbálni ezt a játékot, most jelentkezhet a 2. évadra, mert Rita ismét meghirdette. Jelentkezni itt lehet: http://www.ritaspatchworkkiste.blogspot.hu/2012/07/szulinapos-jatek-kozkivanatra-indul-2.html

6 megjegyzés:

  1. Szép és ötletes ajándék, nagyon tetszik a színe:)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett a háromszöged! :) A mostani zöld mániámhoz nagyon passzol! :) Kíváncsian várom az ajándékaidat, mert Te nagyon kitettél magadért minden körben. És a második évadra benevezel?

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ajándék!!! Nagyon örültem neki!!
    Köszönöm ♥

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép ajándékot készítettél, ismét!!!
    :-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!