... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. augusztus 25.

Szalmás karkötő

Biztosan voltatok már úgy, hogy megláttatok egy gyöngyöt, teljesen beleszerettek, megvettétek, mert persze KELL (!), aztán otthon csak rakosgatjátok, mert nem találtok hozzá megfelelő kiegészítő színt. Így voltam én ezzel a szalmával. Hónapokkal ezelőtt vettem, de bármit tettem hozzá, sehogy sem tetszett.
Aztán Szilvi segítségével rátaláltam a megfelelőre és így született tegnap a karkötőm:

Le sem veszem :)
Itt jegyezném meg, hogy ha valaki esetleg talált már valahol leírást, hogy is kell szépen egy csőkapcsot hozzáilleszteni bármihez is, hálás lennék, ha megosztaná velem. 

8 megjegyzés:

  1. Csőkapocsról fogalmam sincs micsoda, de a karkötő nekem nagyon bejön! Lehet, hogy ismét elkezdenék hordani ilyet? ...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik...nagyon szép lett.....nem csodálom, hogy kedvenc lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű de klassz!! Ez a karkötő a nekem kell kategória :D imádnám

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nekem kell történet velem is gyakran megesik, a karkötőd nagyon szép lett:))

      Törlés
  4. Volt szerencsém személyesen is megcsodálni eme remeket. Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. És én még ilyen csavart szalmával nem is találkoztam.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, megérte megvárni a megfelelő kíséretet:)
    A csőkapcsot én így szerelem fel:
    http://szelini.blogspot.hu/2012/04/ande-karkoto.html
    Ez elég strapabíró is.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!