... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 4.

13 Szépség RR - 1. kocka

Ismét nagy fába vágtam a fejszém és fejest ugrottam egy újabb egy éves kalandba.

Igen nagy örömömre Cinella bizalmat szavazott nekem és beválasztott a legújabb RR-be. Életem első RR-je :). Hogy mi is az az RR? Keresztszemes hímzés témakörében járunk és ha egyetlen szóval kellene összefoglalnom: közös fűzés. Egy éven keresztül közösen fűzünk egy 13 kockából álló képet, havonta küldjük tovább a csomagokat, így mindenki fűzi mindenkiét, tehát egy év múlva, mikor visszaér hozzám a csomagom, mindenkitől lesz egy részletem / kockám.
Az első motívumot én hímeztem, ilyen lett:

Én úgy döntöttem, egyetlen anyagra kérem az összes képet, aztán kereteztetem és mehet a falra.

Kíváncsian várom, hogyan érkezik majd vissza.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és főleg aranyos KREATÍV játék!Sok sikert mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Wow! Wonderful! Congratulations!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó és érdekes játék! Remélem a készet is megmutatod?

    VálaszTörlés
  4. :) csak nem bírtad ki éves jéték nélkül....

    VálaszTörlés
  5. Szia, Ildi! Itt is jelzem, nagyon tetszik! Nem tudom, hogy maradtam le róla, de pofátlan módon elkérném a mintáját, ha lehet, jó? A tavalyi szülinapos listában benne van az e-mail címem, elküldenéd nekem akkor? Nagyon köszi!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon izgalmas "játék"...kár, hogy olyan sokat kell várni a végeredményre...persze megértem....nagyon kíváncsi leszek a kész
    "termékre"!

    VálaszTörlés
  7. Csodás ötlet, nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!