... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 19.

A magányos gyűrű és más mesék

Régóta volt már listás nálam is Alexergai gyűrűje. Eleinte fa karikát nem találtam hozzá, aztán 12 mm-es gyöngyöt a közepére, aztán mindkettő megvolt már, csak éppen az ihlet nem jött. Végül nekiduráltam magam, kiválasztottam a színeket és megfűztem:


Nézegettem-nézegettem, mutattam a páromnak, ő meg ájuldozott, milyen gyönyörű, én meg csak bólogattam, hogy "aha". Rám nézett és megkérdezte, mégis mi bajom van vele? És akkor én, az őzike szemeimmel ránéztem, pislogtam, hogy nem is tudom, majd kiböktem, hogy ez a gyűrű nem én vagyok. Nem illik hozzám. "Akkor fűzz olyat, ami Te vagy" - mondta ő. Mintha olyan könnyű lenne! Már éppen kezdtem volna magyarázni neki a színválasztás nehézségeit, amikor bevillant az igazi színkombó és megszületett ő:



Igen, vele már ki vagyok békülve :))

Múlt héten megérkezett még Ágitól az ajándékom, mutatom azt is:
Képzeljétek, az a kék könyvjelző nem horgolás, hanem hajócsipke! Csodaszép, köszönöm!

És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban szeretném jelezni, hogy elkészültem a PIF ajándékokkal is, holnap megyek is a postára velük:



16 megjegyzés:

  1. Nekem is a második szín választásod tetszik!Nagyon szép ajándékot kaptál!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mindkettő, nekem is a második tetszik jobban, tökéletes színek villantak be:)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom hozzátok, nekem is a második választás a nyerő, de amugy a másik is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő nagyon szép, nekem is a második a nyerő!

    VálaszTörlés
  5. Na, látod. MIndenre van megoldás! :-) Sokkal karakteresebb a második azzal a türkiz kővel. Az első - noha az is jó lett - visszafogott és "öregesebb". :-)

    VálaszTörlés
  6. A második nekem jobban bejön:D de az első is nagyon szép

    VálaszTörlés
  7. Nekem mindkettő nagyon tetszik!!! Szépségesek! :)

    VálaszTörlés
  8. Akkor én most kilógok a sorból, mert nekem az első tetszik jobban. :) (és szerintem egyáltalán nem öreges) Viszont abban egyet értek, hogy a második gyűrű sokkal inkább Te vagy. :)

    VálaszTörlés
  9. Na akkor, hogy jól megkavarjalak. :) Nekem az első tetszik jobban színvilágában, de nem hordanám, mert öreges.

    Amúgy meg azt hittem, úgy gondoltam, azt reméltem és úgy készültem, hogy ezt a gyűrűt együtt fogjuk megcsinálni.....hüpp hüpp.....

    VálaszTörlés
  10. Nekem mind a kettő nagyon tetszik! Nálam is listás ez a gyűrű, egyszer majd sorra kerül:)

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő másért nagyon szeretni való! Az első alkalmi, és valóban talán idősebbeknek való, csodaszép! A második vidám, mint egy nyári virág, ő azért tetszik! Jó hogy nem nekem kell választani...:)))

    VálaszTörlés
  12. Bár színeiben a második gyűrű áll hozzám is közelebb, azért mindkettő gyönyörűszép!!!

    VálaszTörlés
  13. Szuperek ezek a gyűrűk! Az ajándék is csodaszép!
    Kíváncsi vagyok mit rejtenek a csomagok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!